[i]Gegroet.
Na lang op weg te zijn naar een goede foundationkleur, heb ik eindelijk mijn ideale kleur gevonden! Namelijk van Maybelline ‘Dream Satin liqiud 04 Light porcelain’. Hoewel ik hem eerst niet durfde te kopen, hadden ze bij de Etos een klein beetje uit de tester in een plastic kuipje gedaan, met de naam opgeschreven (mijn complimenten voor de klantvriendelijkheid).
Vandaag was ik dus in de stad (koopzondag) en ik dacht, laat ik is die foundation aanschaffen. Wat ik te horen krijg; ‘Het spijt me mevrouw, maar de verpakkingen zijn veranderd, dus hebben ze ook andere nummers gekregen.’
Ik, met een gezicht dat op onweer stond, en de verkoopster gingen op zoek naar een zo’n beetje identieke kleur. Uiteindelijk kwam ik bij de Dream Satin Liqiud 040 Fawn uit. Ook heb ik er zo’n finishing poeder bij gekocht namelijk de Maybelline Affintone nummer 42. Alleen heeft de verkoopmedewerkster van de Etos de verpakking opengemaakt om ‘even te controleren of het de juist kleur is als die van de tester’.
Toen ik thuis kwam, was ik nogsteeds onzeker over deze foundation, waarna ik ging vergelijken. Het blijkt dat de ‘040 Fawn’ veel te donker is! (Ik heb m overigens nog niet gebruikt).
Ik ga morgen sowieso terug naar de Etos, maar weet iemand toevallig welk nummertje ik moet hebben? Ik heb nu een klein proefje van de ‘04 Light porcelain’.
En nog een vraagje; De verkoopster heeft dat poederdoosje wel opengemaakt. Ik heb hem niet gebruikt, plasticje dat over de poeder heen zit, zit er nog overheen. Mag ik deze ook gewoon terugbrengen, mocht deze niet goed zijn?
Bedankt alvast voor het lezen![/i]