Zoals veel mensen dragen we foundation, en meestal draag ik er ook een poeder over heen. Maar het is zo dat rond mijn mond de foundation heel snel vervaagt, dus dan kun je het zeg maar ‘‘zien’’ dat ik foundation op heb, en niet dat het erg is, maar je ziet dan verschil en dat is lelijk, hebben meer mensen hier last van? En kun je er iets aan doen?
Ik heb er geen last van. Maar misschien kan je een primer onder je foundation gebruiken?
je kan je gezicht ook naturel houden, ipv vol te plamuren
^ Dit.
Maar een primer kan idd helpen.
domme opmerking, misschien is ze wel onzeker of heeft ze oneffenheden. Hou gewoon je mond.
hahah leuk. Je zal ooit een keer naast iemand wakker moeten worden zonder make up.
Misschien heb je niet de goede kleur foundation?
Misschien moet je eens een andere (duurdere?) foundation proberen?
Idd. Want uiteindelijk zou het niet zo erg mogen opvallen als het wat vervaagd, gezien je foundation zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur moet zitten?
Wat een vreselijk domme opmerking.
Ze vraagt om advies, niet om stomme zogenaamde ‘wijze’ opmerkingen.
OT: misschien kan je foundation gebruiken wat meer matcht bij je huidstint zo dat het wat minder op valt, of iig in die omgeving?
misschien kun je een keer foundation gebruiken van de bodyshop? ik heb de all in one face base, dat is foundation& poeder ineen. het dekt super goed, blijft de hele dag zitten en houdt je gezicht mat. als je even aan iemand die daar werkt hulp vraagt, kunnen ze je heel goed helpen met de goede tint uit te zoeken het kost trouwens iets van 18 euro, maar dan heb je dus wel foundation& poeder ineen.
Ongepaste opmerking. Er zijn gewoon mensen die wat meer make-up nodig hebben.
Wat voor een foundation gebruik je nu dan? Want ik merk dat soft finish en matte finish al heel veel verschil maakt. Een keer had ik per ongeluk matte gehaald en dat zag er niet uit Maar ik heb verder ook niet zo’ n heel dekkende.
Is je foundation niet te donker? Als je foundation dezelfde kleur is als je hals dan zit je goed, als je het verschil ziet niet.
misschien is het idd te donker, je kan altijd bij de drogist zoals etos of kruidvat vragen om advies wat voor kleur het beste bij je huid past. dit heb ik zelf ook gevraagd bij de etos en heb door de hulp van iemand die er werkte de juiste kleur gevonden.
._____________.
Dat vind ik dan een rare opmerking (:
Ja inderdaad, net of de TS make-up nodig heeft om er goed uit te zien :’). Dat ze zich er mooier door voelt, prima, maar ze ziet er heus niet raar uit zonder make-up… Maar goed, ik draag nooit foundation, dus ik heb geen oplossing voor je probleem. Wat doe ik eigenlijk in dit topic…
Ik draag zelf ook nooit foundation. Als ik een paar rode vlekjes heb dan doe ik er meestal wat concealer op. Maar als je echt foundation wil gebruiken dan zou je inderdaad kunnen overwegen om een lichtere kleur die beter bij je huidskleur past aan te schaffen (in de winkel ff testen, vaak staat er een tester bij)
Oogschaduwbasis daaronder. Als oogschaduwbasis je oogmakeup kan verhelpen te creasen, kan het ook bij foundation. Primer is ook een optie