Foundation!

Hoi!
Ik wil een foundation kopen maar ik weet niet welke goed is voor mijn huid en welke aan mijn eisen voldoet!
Want ik wil dat hij niet al te veel dekt maar de puistjes moeten wel minder zichtbaar zijn. Hij moet een hele dag houden. En prijs mag niet hoger zijn dan 15 euro. En ik heb een vette huid! Dus weet je er een die aan deze eisen voldoet. Zet de naam hier neer! Dankjullie wel alvast voor het lezen!

x Taraaa!

welke is beter Maxfactor minerale foundation of Maybelline minerale foundation?

ben ik ook benieuwd naar, alleen die van mij moet juist wel goed dekken ;p

Oja en ik heb een vette huid dus hij moet niet mijn porieen verstoppen dat ik nog meer puistjes krijg.

ik zou zeggen minerale make up. want vloeibare of mouse wordt het niet als je een vette huid hebt.

Hey,
ik had ook nog even een vraagje over foundation.
Welke gebruiken jullie? Poeder of van dat vloeibare?
Want wil misschien ook gaan gebruiken.
Heb vaak droge (bij de wangen) en vette (T-zone) huid. Dusja, weet niet wat goed is.

@ watermeloen.
Maar weet je ook een goede?

Van de minerale foundation staat vast. Maar weet iemand dan ook iemand een goede minerale foundation die je gewoon in de winkel kan kopen?

Upje!

Ik heb wel een fijne die ik echt al heel lang gebruik.
Maybelline New York wonder finish :3

Ik heb een vloeibare foundation, die als je het uitsmeert, een soort poederdekking krijgt.
En ik heb ook een gemengde huid.
Maar je kan er altijd beter nog een transparante poeder overheen doen.

Ik heb ff op internet gezocht maar daar heb ik er een van Maxfactor en van Maybelline gevonden. Welke vinden jullie het pretigst?

bijna geeneen foundation blijft de hele dag zitten, ik had een keer Dior Forever maar na een paar uur is dat ook al weg en gaat het heel erg glimmen.
Ik gebruik van DA Non transfer makeup, die dekt gewoon goed en is 4 euro

Dank je wel voor je reactie!

Maar welke vinden jullie prettiger Maxfactor of Maybelline minerale foundation?

Je kan hier even kijken naar de meningen over de foundations die je bedoeld. *KLIKKLIKKLIK*

-

Staan er niet tussen!

Hm zuur, ik hoopte vn wel, wnt je had de naam niet genoemd :wink:.

Haha daar had ik al op gekeken namenlijk!
Want anders had ik het hier niet nog een keer gevraagd:P!