Foundation

Ik heb een droge huid en krijg vaak rooie vlekjes als ik cremes of foundation opsmeer… Ik denk dat dit komt door iets in de foundation, dus ik dacht… laat ik 's kijken naar vichy enz die voor de mensen zijn die niet goed tegen ‘gewone’ foundation kunnen.

Weet iemand een goede foundation die niet zoals MaxFactor enzo is, maar meer zoals Vichy? En hoe duur is die ongeveer?

Upje voor jou!
Ik zet hieronder ff een plaatje van budged proof blogg van ons als je zin hebt kun je een keertje klikken.
(Reclame)

http://forum.girlscene.nl…opic_/list_messages/92153
Misschien krijg je hier meer reacties :slightly_smiling_face:

Foundation is overrated :B

En oh. Het kan inderdaad zo zijn dat je een ‘‘allergische reactie’’ hebt van een van de foundations.

Dan raad ik je Sisley aan, helemaal gemaakt van natuurlijke producten. Prijs weet ik niet, moet je even een keer langse de Douglas gaan. n.n

Ik heb ook een hele droge huid, en als ik bijv. 1 x foundation ophad was de volgende dag me hele huid droog. Maar ik gebruik wel eens de foundation van Boirjois Healthy mix, en die werkt echt super. Ziet er gewoon natuurlijk uit, krijg geen droge huid en bedekt ook alles gewoon goed.

oh en hij is ongeveer 14 euro dacht ik xd

ik heb superbalanced makeup van clinique. die kostte 25 euro ofzo :wink: maar hij is supergoed. en je hoeft niet je hele gezicht vol te smeren voor een egale huid. goodluck!