foundation

hoi=)

ik heb een paar vragen, meestal als ik foundation gebruik gebruik ik een lichte kleur ( huidkleur is ook heel licht) alleen als ik het aan heb gebracht kun je het zien zitten (ik gebruik niet zoon hele dikke laaag om me gezicht maar tog sie je het bijv aan die kleine haartjes op je gezicht:S
hebben jullie mischien tips hoe je mooi foundation kn aan brengen ? of is mineralpouder beter , krijg je dn een natuurlijker efect?

Je ziet altijd dat je wat op je gezicht hebt. Als je huid er verder prima is zou ik er dan ook niks opsmeren aangezien je dan misschien acne activeert. En als je toch iets wil camoufleren koop dan een goede concealer en gebruik alleen dat.

Je ziet het inderdaad altijd een beetje. Maar vaag het héél goed uit met je vingers, sponsje of foundationkwast. Afpoederen met een losse (transparante) poeder kan ook helpen!

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat al die meiden met zoveel foundation rondlopen. Vaak zien ze er al perfect uit en teveel make up verstopt je natuurlijke beauty. Foundation is eigenlijk alleen maar voor photoshoots.

ja maar sommige mensen hebben gewoon een k*thuid, daar wil je niet mee rondlopen. En voor veel meisjes helpt het wel voor hun zelfvertrouwen.

Helaas vergeten ze dat al die make up het dus alleen maar erger maakt! En als je er wat over heen smeert ziet het er dus nog maffer uit. Het is shit dat je er even doorheen moet maar al die foundations maken het alleen maar erger.

Als je echt een mooie huid wil moet je gewoon op je eten letten, drank en roken, wat je op je gezicht smeert en anders gewoon naar de doc. :slightly_smiling_face:

nou sorry maar ik eet mn hele leven al gezond en heb al honderd zalfjes pillen zonnebank van de dokter geprobeerd en mijn huid is echt lelijk, dus ik ben blij dat ik foundation heb.

En ik ben het wel met je eens dat je niet moet overdrijven met foundation en veel mensen het niet nodig hebben. Maar voor heel veel mensen is het ook belangrijk dat ze die hulpmiddeltjes hebben om zichzelf mooier te maken.
Ieder moet die keus gewoon voor zichzelf maken.

Klopt maar tegenwoordig grijpt iedereen meteen naar make up. Dat is gewoon zonde en daarnaast vinden mensen zich tegenwoordig zo snel lelijk… Vind ik gewoon zonde :frowning_face: Zelfvertrouwen doet veel meer dan een flesje foundation

Ik vind foundation mooi staan.
Maar alleen zolang het niet oranje is/ word… het dus de goede kleur is voor je& goed aangebracht… anders vind ik het dus niet meer mooi.

ik gebruik zelf altijd dReam matte mouse sand zoiets,
werkt super, en je ziet het gelukkig niet zitten (:
mischien een tip?

ik zou als je foundation doet (wat meestal niet nodig is, ongeacht welke huid, leer accepteren) zou ik wel minerale doen. Dat is in iedergeval iets beter.

x.

Voor alle mensen die denken dat iemand wel of geen foundation nodig heeft.
die hebben het volgens mij helemaal mis.
mischien heb jij wel zelfvertrouwen maar ik heb gister een meisje opgemaakt die zich diep ongelukkig voelde door al dr puistjes en omdat ze er zo saai uitzag.
dus heb ik haar opgemaakt met foundation, bruinbrons poeder, en dr ogen opgemaakt.
en ze straalde zowat zo blij was ze,
het heeft ook te mken met accepteren maar het is maar een laagje?
zelfde als sminck of hoe je dat ook schrijft.
als mensen zich er better of lekkerder in hun vel ervan voelen, laat ze!

Als mensen make up dragen, laat ze :grinning:
Als mensen eruit zien als een clown met 3 lagen foundation, laat ze :grinning:
Als iemand een mooie huid heeft en geen foundation nodig heeft laat ze :grinning:

mee eens :relieved: