foundation

Hello! Ik wil graag foundation kopen van collistar. Nu kost een flesje van 30 ml ongeveer 26 euro. Nu is mijn vraag: hoelang doe je ongeveer met 30 ml? Ik gebruik nooit foundation, vandaar. Ik heb hier een proefmonster van gekregen en hij is erg goed. Duss, weet iemand hoelang je met zo’n flesje doet?

Ik had bijna n jaar gedaan met mijn 30 ml flesje foundation. :slightly_smiling_face: (Maybelline)

goedkope zijn ook goed hoor, tenminste, bij mij

Dat ligt er natuurlijk aan:

1. hoe vaak gebruik je het?
  2. Hoeveel doe je er van op?
    Er is nog al een verschil tussen een hele plamuurlaag of gewoon een beetje foundation.
    Dus ja, maar goed. Ik vind de foundation van l’oreal ‘true match’ ook erg goed en die is een stuk goedkoper!

pff geen idee, dus upje

Nee gewoon een dun laagje, zodat oneffenheden weg zijn. Ik heb al van true match, die werkt niet bij mij. Krijg er puisten door. Ik heb een erg gevoelige huid. Bij die van collistar is dat niet het geval, dus heb er dan ook wel dat geld voor over, als je er een tijdje mee doet dan…niet als je na 1 of 2 maand elke keer een nieuwe moet kopen.

pfff ik heb eigenlijk echt geen idee…
maar als je echt maar een beetje opdoet zal het in ieder geval wel langer dan een maand meegaan lijkt me.
je zou het natuurlijk één keer kunnen proberen en dan kijken hoe lang je ermee doet…