foundation

ik gebruik bobby brown als onderlaagje, die is vloeibaar dus, en om het mat te maken true match poeder van l’oreal.

Zoekfunctie

heb er een van Lancôme!best duur maar je huis blijft mooi glad!
blijft de hele dag zitten, je zou ook een goedkopere en een duurdere kunnen mengen zodat je ook echt een mooie kleur krijgt die bij jou past!

Hey sorika! Foundation is zeer goed, terwijl eigenlijk oorspronkelijk foundation gebruikt word om je gezicht egaal en glad te maken. Als je het op doet om je puistjes te verbergen, zal dat misschien helpen, maar het zal zeker niet helpen om ze te laten verdwijnen. Foundation stopt namelijk de poriën op en doordat je huid niet meer kan ademen zal het meer uitslag creëren. Dit kan je voorkomen door voor je je foundation aanbrengt je gezicht eerst in te wrijven met een goede dagcrème. Die zal als het ware een soort ‘laagje’ op je gezicht aanbrengen voor de foundation.

Ik gebruik de finish foundation van Hema (zwarte tube vorm), die perfect is voor mij. Het is een licht tot medium dekkende foundation (verkies ik omdat ik er anders pop-achtig ga uitzien.) Ik heb een gevoelige huid met lichte sproetjes, een zeer lichte huidskleur. Ik gebruik kleur 1.

Nog een tip; kies je foundation altijd een tint lichter dan de kleur van je huid! Anders matcht het niet. Dan ga je vlekken krijgen. En dat willen we niet!

Succes.

ik zou eens kijken of bij die van essence er een kleur bij zit die bij je huid past. Nu is dat wel moeilijk in te schatten (je kan natuurlijk zo’n testertje opdoen maar daar zitten miljoenen bacterieën in dus ik doe het sowieso niet) Maar als je bij de MAC, Douglas , ici paris xl gaat, doen ze de foundation bij je op (of je kan het vragen) zodat het zeker matcht met je huid. Maar neem nooit een foundation té licht of té donker dan je eigen huidskleur!

iik heb 2 voor 6 euro van kruivat 2true heet het

Ik heb hema tot Bodyshop tot Clinique gehad, en het ligt er maar net aan watvoor ondertoon je hebt of hij goed is. Ik heb een hele moeilijke huidskleur

dankje voor tip! maar dagcréme, ‘ze’ zeggen dat dat ook de porrien verstopt om dat het ook vrij vettig is, ik heb die van nivea

Je kunt het beste naar de mac winkel gaan in de bijenkorf en daar de mensen iets voor je laten uitkiezen. Ze zullen je daar geweldig helpen en adviseren, ook met de ondertonen als je bijvoorbeeld rodere puistjes hebt. Dit is hellaas wel duurder maar ook weer juist het beste, ongeveer 30 euro. Het is veel maar ik zal het er voor over hebben.

Hou mijn site in de gaten voor meer info over zulke dingen :grin:
http://manonmorsch.blogspot.com/

indd, ik heb tussen 10 en 20, maar ik mix 'm met me dagcreme, en dan word ie iets lichter, en staat ook wat natuurlijker, dus dan vind ik 'm super :grinning:

Het belangrijkste is dat hij past bij je huidskleur en huidtype. Dat kan een foundation zijn van 40 euro maar ook eentje van catrice of essence, die zouden ook hele goeie hebben.

Voor puistjes kun je beter concealer gebruiken en dan wel poeder. Ik heb gelukkig niet veel puistjes en gebruik alleen concealer/poeder.

Foundation is overrated :B

Ik gebruik de foundation van 2True, te koop bij Kruidvat voor iets van ¤2,50. Ik ben er echt heel blij mee, maar zeker bij deze moet je een tint lichter dan je eigen huidskleur nemen (ik dacht dat 2 te licht zou zijn voor mij, maar die is goed).

Das altijd :B