foundation

Hoi allemaal,

Ik gebruikte echt nooit foundation tot dat ik een tester kreeg, een soort foundation van dr. brandt. Ik heb super veel puistjes rond mijn mond en vind het vreselijk…

Nu is mijn tester op en vraag aan jullie wat is een goeie foundation? ik heb er echt nul verstand van!

en is het beter om een wat duurder merk te nemen of kan het ook gewoon goedkoop bv essence?

groetjes…!

Ik zou als ik jou was naar de ici-paris of douglas gaan en dan je laten adviseren door zo’n verkoopster want die hebben er toch wel het meeste verstand van.

Mijn advies is om geen foundation te gebruiken als je al een slechte huid hebt, omdat hij dan alleen maar slechter word en nergens meer heenkan zonder foundation.
Maargoed, dat vroeg je niet.
Ik zou gewoon een goedkope nemen, die zijn ook gewoon goed.

ik heb 3 dagen gelden ofzo de lasting performance foundation van max factor gehaald,het was het enige merk met een roze ondertoon en hij blijft inderdaad goed zitten (zonder poeder!) :slightly_smiling_face:
maybelline,max factor enz. kosten ongeveer 15 euro en hebben best veel kleuren tegenover essence die 3 kleuren heeft en waarschijnlijk oranje is,
dus ik zou een iets duurdere kopen :wink:

Sephora mineral foundation! :slightly_smiling_face: Niet slecht voor je huid, voor zover makeup goed niet slecht kan zijn :stuck_out_tongue:
En dekt toch heel goed :grinning:

Ik heb er 2 van sephora, en 1 van essence, die van essence had ik dinsdag gekocht, viel me op hoe goed die nog is voor die prijs! hij was 3,80. En hij dekt echt best goed !
en ziet er heel mat uit, even foto zoeken.

http://www.pinkmelon.de/wp-content/uploads/2009/11/DSC_0046_essence_foundation_teaser1.jpg

true match van loreal paris. (:

ik heb ook van de essence!

de extra matte zeg maar!

dankje girls! ik denk dat ik die van essence maar is ga proberen…

Die essence vind ik echt verschrikkelijk slecht.

http://livelovelaugh.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/09/23/rollerfoundation.png

Is echt goed! & True match ook!

True match van L’oreal vind ik persoonlijk heel goed!
En ik heb Maybelline Dream Satin liquid gebruik ik ook vaker.
Het nadeel van die goedkopere vind ik dat je het meestal wel goed ziet.
En je zegt dat je puistjes rond om je mond hebt etc, dat wil verbergen. Het zal er niet beter op worden. Op die manier worden je puistjes niet minder, je krijgt het alleen maar erger. En als je het echt wilt doen om je puistjes te verbergen zou ik je eerst even laten adviseren door medewerkers van douglas ofzo.

krijg je daar geen strepen van op je gezicht?

vind je hem slecht qua huidtinten of qua dekking?

huidtinten kan kloppen omdat er maar 4 zijn [ik heb gelukkig precies nummer 1]
maar qua dekking vind ik hem echt heel fijn eigenlijk

Nee, krijg je er niet van. Ik doe altijd in verschillende richtingen.

Ik vind het echt fijn!

och potverdorie dacht dat je het over essence had haha

sorry!

Ik krijg daar ook geen strepen van.

ik heb true match van l’oreal!
en dan diegene die 16 uur blijft zitten!

Het is echt ideaal voor rondom de ogen, neus en lippen.

Ik heb die ook, maar moet even een ding zeggen. Er staat tot 16 uur. Dus het kan al na 2 uur weg zijn. Maar het kan ook 16 uur blijven.