Foundation?

Hi,
Ik heb een aantal vraagjes aan de meiden die foundation gebruiken. Of gewoon antwoord weten op mijn vragen :cold_sweat: Ik heb nooit foundation gebruikt. Elke keer als ik het wil kopen, word ik gek in de winkel. Er is zo veel!! Poeder, mousse, vloeibaar, in potjes, tubetjes, etc. Resultaat: Ik heb nog steeds niks gekocht.
Waar is wat precies goed voor? Gebruik je het allebei of apart? Wat is beter voor je huid? Wat heeft het meeste effect voor een egale huid, maar niet zo dat je eruit ziet of je een masker op hebt? Ik heb zelf last van donkere kringen onder mijn ogen, ik heb al van die sticks gebruikt maar het is moeilijk om dat een beetje te verbergen. Heeft iemand tips?
Een hoop vragen, maar ik weet er gewoon niks van… :thinking:

Er zijn wel veel meer topics over foundation meid. Even zoeken :slightly_smiling_face:

http://www.beautytreat.nl/?p=708#more-708 wat uitleg (=

Thnx:)

Oh, sorry k weet hier soms nog niet heelmaal de weg;)

Hé! Ik had een beetje hetzelfde probleem als jij, er is zo ontzettend veel keuze in soorten en dan nog niet eens merken…

Ik zou als ik jou was even binnenstappen bij de Paris XL, of een soortgelijke winkel en wat tips vragen aan iemand die er verstand van heeft daar! Heb ik ook gedaan en een mannetje ging vanalles uittesten (hij zei, haha: “naah, alweer even testen, wordt er helemaal vrolijk van, haha!”) en ben daarna tot een vloeibare foundation gekomen.

Dus misschien is dat handig? succes!

Das ook een goeie ja! Bij de Bijenkorf zitten inderdaad ook altijd van die mannetjes:p Dankje!

Ga naar het foundationtopic ofzo.

Ja, ik ben geirriteerd.

Ik zou er niet aan beginnen, het is alleen maar slecht voor je huid. (de meesten dan)