Foundation

Wat vinden jullie de beste foundation ?

’ vroeg ik me gewoon even af :slightly_smiling_face: ,

ik heb gewoon foundation van de hema :angel:
had eerst ook wat duurdere van max factor maar die kleur viel niet mooi uit op mijn gezicht.

Ik heb nu een foundation van Rimmel, en die vind ik wel goed bevallen alleen is hij wel een beetje aan de donkere kant. Ik moet er een gaan zoeken die meer mijn kleur is denk ik (:

Ik had altijd een goede van Dior maar die is nu op, mijn geld ook dus ik had er maar een van Essence of Catrice of zo gekocht. Hij is wel oké

Ik heb er eentje van Bourjois uit zo’n kwast, die dekt bij mij rode plekjes maar niet mijn moedervlekjes/sproetjes (: dus heel natuurlijk. Ongeveer 15¤

ik gebruik altijd gewoon mijn moeders maxfactor poeder, [er staat niet op welke het is] die werkt goed genoeg voor mij

Ik gebruik altijd true match foundation van L’oreal Paris. Hij dekt goed, maar komt soms wat onnatuurlijk over. Ook wordt hij in de loop van de dag wat vettig. Ik ben dus nog op zoek naar de ideale foundation:p

xx

Ik gebruik er een van Maybelline, dream satin skin…
Ik vind hem wel fijn, want hij dekt wel goed, maar hij is niet zó dekkend dat het ziet dat je foundation draagt :slightly_smiling_face:

Dream satin liquid. <3

ik heb verder ook;
revlon beyond natural.
nivea young beautiful!
en een testertje van een of ander merk.

en dan merk ik echt dat die andere 3 een soort oranje worden, en dream satin liquid is echt moooie kleur.

Ik heb van mensen gehoord dat die foundation er 's avonds niet meer opzit. Is dat echt zo of valt dat by jullie wel mee?

xx

die heb ik ook, dreams satin liquid.
Welke kleur heb jij?
ik heb 21 volgens my maar ik vind hem erg gelig …

Ik heb een van gosh… dekt goed vind ik en hij is precies de goede kleur voor mij , ik heb ook 2 kleuren van Dream satin liquid, maar die vind ik nogal oranje.

zoekfunctie aub