Ik vroeg mij eigenlijk af wat jullie de beste foundation/bb cream etc. vinden?
Ben nog steeds namelijk op zoek naar eentje die een goede dekking geeft op een natuurlijke manier! (:
Ik gebruik guerlain lingerie de peau. Een dure maar wel echt fantastische foundation vind ik, echt 't geld waard haha. heel natuurlijk maar toch dekkend
Ik gebruik nu eentje van Essence daar ben ik niet super super tevreden maar die ben ik aan het opmaken. Die van Maybelline de dream satin is echt een aanrader! Die ga ik hierna zeker weer opnieuw kopen! En hij is betaalbaar
Ik heb een tijdje de BBcream van Maybelline gebruikt (weet eigenlijk niet hoe die heet), die vond ik heel erg fijn! Heb het toen afgebouwd, waardoor ik nu alleen nog maar af en toe concealer gebruik. En soms MaxFactor Facefinity foundation, is ook wel een aanrader vind ik. En beide zijn volgens mij tussen de 10 en 16 euro, wat ook betaalbaar is .
Bourjois healthy mix.
Ik gebruik ene van MAC dit nog maar net, omdat het wel redelijk prijzig is maar het was het volledig waard! ze helpen je er zo goed verder.
Ik gebruik MAC matchmaster! ook echt goed!
Ik ben zeer tevreden met de Fit Me foundation van Maybelline, maar gebruik op het moment enkel de Jackie Oates pigment van de Lush