Heyyy,
Als ik foundation opdoe en die uitsmeer dan zie je altijd van die schilfertjes op me neus heel erg (en dus ok de foundation). En ook met poeder zie je duidelijk dat ik poeder op heb. Hebben jullie tipjes?
bb cream
Misschien moet je een ander merk foundation proberen. En ik weet niet of je een borstel gebruikt om je foundation aan te brengen, maar ik vind dat het met een borstel egaler uitziet dan als je het met je vingers doet.
En voor de poeder, misschien doe je wel gewoon teveel op.
Een voedende (dag) crème of primer gebruiken. En pas afpoederen na 10 minuten zodat de foundation even goed de tijd heeft om in de huid te werken.
Inderdaad een dagcrème gebruiken. En wat voor merk foundation gebruik je?
foundation met een borstel? bedoel je een kwast?
Misschien doe je wel teveel op. Ik weet niet hoe oud je bent en wat voor type je bent, maar als ik rondkijk op straat hebben echt héél veel meiden dit probleem en daarbij is het gewoon een kwestie van veel minder op doen.
Onzuiverheden worden alleen maar lelijker als je veel opsmeert. Valt zelfs meer op.
Dagcreme of BB cream gebruiken voordat je foundation gebruikt en na je foundation of dat je het hebt afgepoederd een setting spray gebruiken.
Thanks voor alle tipjes!!!
algemeen makeup topic? =D
Ja, ik was even het Nederlandse woord kwijt :’)