foundation

Heey meiden.

Ik denk erover om foundation te gebruiken, maar ik weet niet welke.
Hoe weet je welke bij je huidskleur past?
Ik vind het ook heel erg lelijk als je ziet dat iemand foundation op heeft. Ik wil dat het er natuurlijk uitziet.
Ik heb er max. 5 euro voor over.

In de winkel kun je de foundations testen. Dit kun je het beste doen op de binnekant van je pols.

Maar voor dat geld krijg je geen kwaliteit.

dubbboool

jawel, je kunt kijken bij merken als catrice, essensce en hema, deze hebben kwalitatief redelijk goede foundations. Als je reviews opzoekt over de foundations die zij hebben, kun je aan de hand daarvan een beetje kijken welke bij jou past. Dan kun je in de winkel kijken welke kleur bij jou past en wat jou een goede foundation lijkt.

Ik zou het testen op je kaaklijn, want bij mij is het probleem altijd dat de huid bij mijn pols of handen bruiner is dan mn gezicht. En als het kan, ook even naar buiten lopen met het tragedie op je, want het licht in een winkel is vaak anders dan het buitenlicht. Verder is het gewoon veel verschillende merken proberen om de juiste kleur te vinden, want dat is nog best lastig!

ik test het op mijn kaaklijn én op de binnenkant van mijn pols. feit blijft dat je verschil zult merken tussen een foundation van catrice of essence en een foundation van L’oréal of Maybeline. ikzelf heb een hele fijne van Maybeline, de matte mouse foundation in de kleur ivory. hij kostte volgens mij iets van 11 euro en je doet er echt heel lang mee. hij is makkelijk te blenden met je eigen huid en heeft een prettige structuur die prima meewerkt als je een foundationkwast gebruikt. (voor het geval je besluit toch meer geld uit te geven… het is echt een aanrader!)

Hoe kan ik ervoor zorgen dat het er natuurlijk uitziet?

Is die van de hema goed??

Ik heb die van de hema. Goed uitsmeren, dan is het t natuurlijkst. En geen 10 lagen natuurlijk.

Catrice heeft een goede foundation die gebruik ik goed dekkend maar het ziet er toch natuurlijk uit kost wel 7 euro ofzo ietss

Als je wil dat het natuurlijk uitziet kan je het met een beetje dagcreme mengen, en een cirkelende beweging maken met je vingers terwijl je het opsmeert.

Niet testen op je pols. Die kleuren verschillen vaak, en dan zie je de foundation inderdaad zitten. En is het je verkeerde kleur.

Als ik jou was zou ik iemand mee nemen, wanneer je gaat kijken. Die kan de testertjes op je kaaklijn smeren en kijken of je kleur verschil ziet.
Je moet gewoon eerst gokken, welke kleur het beste is en dan uitproberen.

Of je vraagt een medewerker van een winkel om je te helpen.

Ik heb die van de hema gekocht.
Nu heb ik nog één vraagje: Wat nou als het regent of het gaat zwemmen?

Dan is het er vanaf.