Foundation, welke kleur?

Hoi damesssssssss :]
Ik had een vraagje.
Ik heb een fotoshoot gehad en toen kwam ik erachter dat ik foundation toch wel heel mooi vind, dat draag ik normaal niet, maar dat wil ik nu dus wel gaan doen. Alleen ik weet niet zo goed welke kleur.

Ik heb een foto^, en daar zie je de kleur die mijn gezicht en die foundation toen dus had, alleen de visagiste had zo’n mengpaneeltje dus dat is niet één kleur foundation.

Heeft iemand een idee voor zo’n kleur van bv de HEMA, dat het ook niet te duur is en niet op dieren getest?
Wauw wat een waslijst!

Liefs en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Ik ben trouwens de rechter :grinning:

dat kunnen wij zo niet zien, je moet zelf kijken welke kleur het beste bij je past of ga naar een parfumerie bijvoorbeeld Douglas

dat dus.

Volgens mij heb je ongeveer dezelfde huidskleur als ik, maar ik kan zelf ook nooit mooie foundation vinden. Alles is te licht of te oranje.

Als je er wat geld voor over hebt moet je naar de MAC gaan. Daar heb je keuze uit heel veel tinten, in roze en gele ondertoon. Ze kunnen zo kijken welke het beste bij je past. Niks geen geklooi met een foundation kopen bij de kruidvat/hema oid en er thuis achter komen dat het weer helemaal niet klopt:)

Ik zou dan naar de MAC gaan, die heeft hele goeie… Niks ergers dan rondlopen met een oranje gezicht.

idd MAC :slightly_smiling_face: word meteen jou kleur uitgekozen en hoef je zelf niet mee te klote. + zeker van een goede foundation

ik woon in een boerengehucht XDD
duss, weet je toevallig of er een MAC in enschede zit?

x

In nederland zit ie in : Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Eindhoven en Groningen.
Utrecht weet ik niet zeker. Maar enschede zit vlakbij duitsland toch, misschien is er daar een die dichter in de buurt zit, moet je even googlen^^

Ga naar de winkel en test, weet ik veel :3

test de foundations op je hand.
je hebt een mooie bruine huid, van de hema is er kleur 03 die denk ik best dicht bij jouw huid licht ? ik heb hem zelf nog nooit geprobeerd, maar een vriendin van me heeft die en hij is best goed.
maar zoals al die meiden zeggen ; ga gwn naar een winkel en test ofzo.

haha oke bedankt allemaal :]

Als je per ongeluk een verkeerde kleur koopt kun je het altijd nog mengen met dagcrème [om het lichter te maken] of met een andere kleur foundation [om een ‘goede’ kleur te krijgen].

Je moet juist nooit foundations testen op je hand, omdat je hand een heel andere kleur heeft als je gezicht.

.

oke bedankt allemaal, ik haal nu de foto er weer af!

eigenlijk mag die nu ook wel gesloten worden :slightly_smiling_face: