foundation waar je geen puistjes van krijg !

haaaii !

ik ben op zoek naar een goeie foundation waar je geen puistjes van krijg
ik krijg namelijk snel puistjes van foundations ,
ik heb er heel veel gebruikt,maar vind geen 1 waarvan ik geen puistjes krijg !

als jullie nog een foundation weten ?x

clinique heeft een olie vrije speciaal voor de huid met acné

Face Stockholm!

Dat is voor iedereen persoonlijk, denk ik. Maar met een goede verzorging kom je al een heel eind, weet niet hoe dat zit bij jou?

Bodyshop.
Die olievrije, weet zo niet meer hoe die heet.

Je kan het best helemaal geen foundation gebruiken, en anders een ‘lichte’ poeder. Elke foundation zit zegmaar op je huid en daardoor kan je huid niet/minder goed ademen. Dus het is en blijft slecht. (:

de foundations die ik gebruik (essence,bourjois) enzo, krijg ik al na een paar dagen puistjes ,

ps.heb niet last van acne !

BB cream van garnier is ook een aanrader, dat is een getinte dagcreme. Je kan altijd bij de apotheek om raad vragen. Vichy heeft bijvoorbeeld goede olievrije foundations.

maak je je huid wel goed schoon iedere avond?

@Goldeneyes,
waar kan je BB cream kopen?:slightly_smiling_face: gewoon overal?

Clinique inderdaad.

Ik heb de BB cream van garnier, daarvan kleur je een kleurtje en helpt het ook om de puistjes weg te doen. Ik heb die van de kruidvat

Mijn huid kan heel goed tegen MAC, en Clinique schijnt ook goed te zijn. Als je maar goede dagcrème gebruikt, je huid goed reinigt en een niet al te goedkoop merk foundation kiest zal het vaak wel goed moeten gaan.

vroeger was foundation slecht, maar dat is nu anders hoor.
gebruik anders BB cream.

Nou ja, als je een gevoelige huid hebt reageert je huid op alles dat niet speciaal voor een gevoelige of droge huid is :’)
Mijn huid irriteert in ieder geval al heel snel op goedkope make-up en crèmes.

Ik gebruik geen foundation, maar een getinte dagcreme :slightly_smiling_face: Stuk beter voor je huid en geeft niet zo’n overduidelijk masker maar je veel meisjes mee ziet lopen… Het dekt natuurlijk wel een stuk slechter dan echte foundation, maar ik vind die natuurlijke uitstraling juist mooier :stuck_out_tongue:

Een foundation zonder olie en heel goed je huid reinigen. Maar dan nog zal niet elke geschikt zijn.

In principe hangt dat niet af van de foundation. Wel van je gezichtsreiniging.

Dat is niet te bedoeling, dan heb je gewoon een kleur die te donker is voor jouw huid.

De foundations van tegenwoordig kunnen wel ademen en zijn helemaal niet slecht voor je huid (ook niet goed, natuurlijk). Als ik nou stop met foundation dragen, heb ik gewoon dezelfde huid.