foundation vr vette huid

Ik gebruik momenteel een foundation van Nivea, maar nu word het alsmaar warmer en begint m’n huid te glimmen,
In de winter had ik geen last van mn vette huid maarja … de zomer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kan er iemand me raad geven wat ik het beste gebruik…
Ojaa en ik gebruikte onlangs de Mousse van Catrice, maar daarvan werd m’n huid vet én droge plekken … x(
Dus iets voor een vette met soms droge huid , =) (.klinkt raar xD )
Help me pleas x)

x :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als je echt een vette huid hebt kan je een poederfoundation proberen, die blijven langer mat.

Misschien eens geen foundation gebruiken? Dan wordt je huid ook mooi bruin :slightly_smiling_face:

Je huid wordt ook mooi bruin mét foundation, foundation laat namelijk zonlicht gewoon door, net zoals dagcrème ;-). Stond toevallig laatst ook op beautygloss.nl een stukje over.

Iemand…?

Ik weet dat er al wat berichten staan maar myn pc wil ze zelden openen …
en als er dan eentje geopend word gaat het zeer traag tegen dat ik terug op basisscherm ben =(

Maar m’n huid is onneffen en niet mooi …
Anders zou ik er geen opdoen maarja …

x

en tips voor een bepaald merk …?

Oe oké dat wist ik niet :grinning:

Misschien kun je een wat duurdere gebruiken, als je dat wilt?

Maar ik weet het niet, poeder kun je wel gebruiken ja, maar ik gebruik zelf geen foundation, dus al sla je me dood :stuck_out_tongue:

k gebruik “pure mineral powder” van essence

en vind dit eigenlijk best goed
het kost denk k ongeveer 2,50 en vind dat het redelijke goed dekt en toch ook wel tot dat k uit school kom blijft zitten

k heb nog al last van puistjes/rode vlekjes in me gezicht en die verdwijnen wel niet helemaal (k doe er altijd nog camouflage onder)

mr vind dat het voor de prijs eigenlijk een héél goed product is ;p
zou k als k jou was zeker eens proberen