Foundation voor zeer lichte huid [gevonden]

[b]Veel meiden kennen het probleem vast wel, waaronder ook ikzelf.
Je hebt een behoorlijk lichte huid en daarvoor is zelfs de lichtste foundation net wat te donker.

Speciaal voor deze huid heeft Dr.Hauschka een Foundation gelanceerd.
Translucent Make Up 00 “Porselein”[/b]

http://farm4.static.flickr.com/3242/2624324970_8a84451f88_m.jpg

[b]Zelf heb ik hem ook, en geloof me, ik ben echt heel erg wit.
Ik vind hem perfect, eindelijk een foundation voor de lichte huid, hij smeert goed uit en is niet dik.

Hij kost rond de 15.00
ik betaalde er 15 euro voor, maar na wat rondneuzen kan de prijs dus ook 17 euro zijn
Het kost je wat, maar het is beter dan 20.000 foundations uitproberen die uiteindelijk toch niet goed zijn.[/b]

http://www.geurengalerie.nl/b_40.jpg

Hier kun je zien waar ze het in jouw buurt verkopen
http://www.hauschka.nl/H4/verkooppunten.htm

oeeh handig! vroeger had ik ook zo’n huid waar ik onmogelijk een foundation voor vond! de lichtste was voor mij nog altijd te donker. ben nu wel begonnen met zelfbruiner enzo dus heb het niet meer nodig maar wel erg leuk dat je zoiets post want ik weet hoe moeilijk het is om met lichte huid een goede foundation te vinden.

Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen! Dekt hij ook goed?

Het egaliseert lichte oneffenheden en vooral de huidskleur.
Ik vind hem goed dekken. Maar zoveel rode plekjes en/of puistjes heb ik niet. Maar hij is zeker goed genoeg. Voor als het heel erg is heeft men natuurlijk ook nog de concealer uitgevonden. Heb net op de site gekeken maar helaas hebben ze deze niet in de kleur 00

zelf heb ik ook n lichte huid, maar niet zo heel licht.
ik heb een foundation van dr Hauschka gehad, alleen hier werd mn huid heel droog van :astonished: maar dat zal wel aan mn huid liggen :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de tip.

Dit is echt een topic waar je iets aan hebt! (:

Goed topic voor als je een lichte huid heb… ik zelf heb een donkere :slightly_smiling_face:

K had het ook al in de ELLE gelezen.
Ik ben er naar op zoek ^^
Ik ben echt wit :stuck_out_tongue:

glimt hij?
of is hij mat?

Die heb ik ook, superfijn!

Van MAC hebben ze ook super veel lichte kleuren, en in heel veel verschillend tinten (gelig, rozig etc.) en je hebt ook die camoufleren, maar ook gewoon om een beetje te egaliseren. Ik heb er zelf een van MAC, ben er echt superblij mee! Ze zijn wel wat duurder (30 euro) maar ik doe er ongeveer een jaar mee, dus dat heb ik er wel voor over.

Lijkt me fijn,
Heb je misschien een foto met ‘voor’ en ‘na’ ?

Liefs Sally,

Er is ook nog een goedkopere, van rimmel ‘‘ivory’’ en die is ook heel licht en gebruik 'm ook, perfect en je krijgt er geen plamuur hoofd van!

Idd wel een idee zo’n voor en na foto:)

HALLELUJA XD
las net het artikeltje van die transparante foundations en ging dus gelijk even zoeken ^^
ik heb zelf ook een héél lichte huid, zlef die ivory van rimmel is veel te donker :S :cry:
denk dat ik deze maar eens ga proberen :slightly_smiling_face:
weet iemand toevallig of hij puistjes erger maakt? (ja, dat doen ongeveer alle foundation, ik weet het, maar heel erger of een beetje erger XD)

Echt tof zeg! ^^

Ik heb ook een zéér lichte huid, momenteel heb ik een foundation van ‘Rituals’ omdat ik + een lichte huid nog eens een overgevoelige huid heb! xD

waar te koop?

oh sorry al gevonden

ik ken hem, maar heb 'm nog nooit geprobeerd omdat ik bang was dat die ook te donker zou zijn. Maar als ik dit zo lees klinkt ie erg fijn, dus ik ga 'm toch eens nemen denk ik :grinning: Haha ik kan die foundation trouwens veel goedkoper krijgen via m’n zus die in een apotheek werkt, inkoopprijs en dan nog 15% korting ;p