Foundation voor vette huid

Hey,
Ik heb een hele vette huid (als je daar nog tips voor hebt, meld het op dit topic aub! http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/vette-huid-411525.0.html )

Ik ben opzoek naar een goede drogisterij foundation (of BB cream) voor een vette huid. Ik gebruik nu de all about matt van Catrice, die wel mooi is maar iets teveel dekt vind ik (hij heeft een dikke substantie). Dus weet iemand een goede foundation voor een vette huid, die niet te dik/dekkend is? Ik heb gehoord dat de L’oreal infaillible matt een goede is voor een vette huid, heeft iemand hier ervaring mee?

Nee, sorry. Ik vind zelf de l’oral paris true match een hele fijne, niet dikke, foundation en ik heb ook een vette huid. Misschien kan je daar eens naar kijken?

Die gebruik ik ook. Ik vind dat ook een hele fijne, niet dikke foundation. Mensen zien bij mij niet eens dat ik het draag, maar mijn huid knapt er wel erg van op.
Ik heb zelf geen vette huid, maar een tijd geleden wel gehad. Ik kreeg van deze foundation geen glimmend voorhoofd, of iets dergelijks.

Die gebruik ik, veruit de beste foundation (blijft lang zitten!) die ik al gebruikt heb op mijn snel vette huid. Ziet er mooi uit op het gezicht, maar is wel vrij dekkend dus weet niet of die ideaal voor je is.

Edit mod: enquetes alleen in het daarvoor bestemde topic svp

Ik heb weleens gehoord dat je met een vette huid het beste een poederfoundation kan gebruiken, NYC heeft dat volgens mij wel in het assortiment. Dat lijkt dan op een getinte poeder,maar er staat dan iets op zoals bijvoorbeeld BB powder

Hoezo had je een tijdje een vette huid dan als ik vragen mag?