Foundation voor jou huidtype!

hee, iedereen heeft wel een andere huidtype. Dus is voor elke huidtype wel een andere foundation goed!

Kunnen jullie hier neerzetten welke foundation je gebruikt voor jou huid? En wat voor huid heb je dan precies? En je kan ook vragen neerzetten, voor als je op zoek bent naar de perfecte foundation.

-slechte ervaringen met foundation is ook handig!

Ik heb zelf een gemengde huid; soms droog en soms vet. Ik had eerst dream creamy foundation van maybeline. Hier werd mijn huid erg vet van en ik vind m niet echt goed.

Ik heb nu Dream matte, voor droge huid. Maar daar droogt mn huid erg van uit.

Ik heb een beetje last van puistjes, heb wel een rode vlekkerige huid enzo, dus de foundation moet goed dekken. En hij moet nog een beetje ademend zijn zegmaar. Soms is mn huid echt heel erg droog, en soms vet. (vooral voorhoofd)

Heeft iemand een idee welke foundation geschikt voor mij is? Ik ben echt hopeloos! :frowning_face:

Mousse van catrice, Het smeert hartstikke goed uit, maar blijft niet lang zitten helaas dus heb altijd wel eentje in m´n tas

okee, maar die dekt wel goed?

Ik heb van Maybelinne… Zo’n zwart tubetje met groene dingetjes erop. Zit helemaal prima!

Ik heb geen huidtype dus ik heb ook echt 5 soorten foundation.

Hoe heet die?

Je hebt altijd een huidtype. Dus dat is wel heel knap.

btw heel erg bedankt voor de hulp.

Ik ga sws die van catrice uitproberen, want mijn huid is nu ook heel droog haha!

Dan heb je n gemengde huid.

Had ik eerst ook; droog op de wangen en stukje boven de lippen.
En vet op de t-zone

Ik heb trouwens o.a. vichy aera teint foundation (te koop bij de apotheek) en die is echt heel fijn! Smeert goed uit en dekt heel erg goed, blijft ook gewoon de hele dag zitten, zeker als je hem afpoedert. Perfecte foundation maar helaas wel heel erg duur (weet niet precies hoe duur, heb hem gekregen maar vichy is sowieso een duur merk).

Ja maar het is ook weer niet echt gemengd, aangezien mijn huid de ene dag ontzettend vet is overal, en de volgende dag ontzettend droog. Daarom gebruik ik nu 45+ dag en nacht creme van m’n moeder haha.

haha, dat heb ik ook hoor.
Soms is het gewoon 1 droog plak, en andere x een vettige smeersel.

je moet de BB creme gebruiken, want ik had precies hetzelfde probleem als dat jij hebt.
Toen had ik een sample bij de kruidvat gekregen en ik deed het op…
het werkt echt heel erg goed, het is vochtinbrengend en hielp bij mij met de puistjes en roodheid.

succes

Ik heb een vreselijk vette huid en ik gebruik een poeder maar ik heb pas Catrice infinite matt gekocht maar die moet ik nog testen XD

maxfactor lasting performance, blijft opzich wel goed zitten alleen in de avond is het wel zowat weg.

Bourjour Healthy Mix Serum, die is echt heel erg goed, ik heb veel pukkeltjes en roodheid en dat verbergt hij goed!

Ik gebruik er eentje van lancome, mijn huid is erg droog.

heb er een van max factor gekocht, hopen dat tie werkt!

.

Er komt een nieuwe foundation van volgens mij Loreal die niet alleen je huidskleur heeft maar ook je ondertoon.
Ik ga het zeker halen maar ik weet niet waar?
Volgens mij ook geschikt voor alle huidtypes.