Foundation voor je benen?

hey hallo allemaal,
ik heb aan de zijkant van m’n benen spatadertjes en veel rare vlekjes van littekens op m’n benen. ik zou die dingetjes graag weg willen plamuren voor feestjes/bruiloften enz. :grinning: bestaat er ook foundation voor op je benen? of anders gewoon heel dekkende foundation die ik kan gebruiken? want ik had die van gosh op m’n benen gesmeerd en het dekte niet goed. :’) en die van essence ook niet.

Hmm, het bestaat vast wel (: Even googlen?

Geen idee

up

ja ik heb al gegoogled maar ik vond alleen een dure van 30 euro voor maar 50 ml… ik wil liever even kijken of er nog goedkopere zijn! (: ik heb namelijk niet zo’n groot budget.

suggesties voor heel dekkende foundations zijn ook welkom (:

Ehm, ja die wat jij bedoelt heet Perfect Legs en kost idd 30 euro. Was laatst ook op televisie en daar zeiden ze dat je het wel ziet zeg maar, dat je er iets op gesmeerd hebt. Dus ik vraag me eigk ook wel af of ze dan een goedkopere hebben die beter is…

Ja, op televisie had ik ook zon foundation gezien en die heet: true cover.
Het is van tommy teleschopping volgens mij? Maar volgens mij is het ook duur, maar dan kun je het wel opzoeken op het internet. Met true cover kun je trouwens ook zwemmen. ( dat werd gezegt haha:P)

@ Cherr2 ; ik heb even gegoogled en er kwam niet veel positiefs over True Cover, haha!

OT; ik heb hetzelfde probleem, maar dan heb ik een soort van pukkeltjes op mijn bovenarmen… Heb al van alles geprobeerd maar hét wondermiddeltje ook nog niet gevonden… Succes!

Ik heb zelf donkere vlekken op men benen, waar vroeger bultjes zaten ofzo, ik heb geen idee. Ik smeer het in met bodylotion en hoop dat het weg gaat. Foundation voor je benen vind ik persoonlijk overdreven…Iedereen heeft wel wat en het is niet zo dat iedereen op je benen let…Ik loop ook in jurkjes.
Maar als je er echt last van hebt, is het dan niet beter om de littekens weg te laten halen? Klinkt duur, maar als je elke keer foundation op moet doen wordt het uiteindlijk duurder denk ik.

ik zou er gewoon foundation op smeren.
maar dat zal wel aan mij liggen.

Of je accepteert 't , want je bent zoals je bent uiteindelijk 8D En ik denk niet dat mensen er op gaan letten n_n

Daar heb ik serieus nog nooit van gehoord -gnif-

Nu al spataderen? Arme meid :<

ik denk dat een panty de goedkoopste en makkelijkste oplossing is… wel een beetje warm in de zomer helaas. Een kleurtje op je benen helpt vaak ook, mijn benen zie je ook minder adertjes en plekjes als ze wat bruiner zijn. Dus misschien een zelfbruiner proberen?

heb je ja! douglas.

trek panty’s aaaaan!

Verbergt bruiner worden t niet?

Een litteken zie je dan feller (dat bruint immers niet mee) denk ik…

Thnx allemaal! :grinning:

@ ColourSilver: ja misschien laat ik die littekens nog wel eens weghalen… :wink:
@ Chizuka: je hebt wel een punt ja… maarja als er iets aan te doen is doe ik dat liever. als ik gewoon met een korte broek naar school ga ga ik niet al die moeite doen maar bijvoorbeeld voor gala ofzo wil ik er wel even mooier uit zien dan normaal :slightly_smiling_face:
@PinkLieve, suus9: panty heb ik wel maar dat glimt zo en is inderdaad warm. je kunt er ook geen sandalen of slippers bij aan :’)
@ staceyblei: nope ik heb van mezelf heel lichtrood haar en lichte huid, ik word maar heeeeel klein beetje bruin. van zelfbruiner word ik geel, dat was 1x en nooit meer. mrtx heeft gelijk over littekens: je ziet ze idd wel beter dus dat is ook geen optie.

bedankt voor het meedenken ik ga ook wel even bij de Douglas kijken

M.A.C. heeft toch zo’n foundation voor je gezicht en lichaam? Heb er zelf geen ervaring mee maar mss dat je het kunt testen ofzo. :slightly_smiling_face: