Foundation voor DOnkerHuidType waar te koop????

hay hay… SO ik ben niet zo evaren met foundation * confused*
Maar ik heb een donkere huid, en een gemengde huid *datweetikduswel*
En heb dus geen idee welk de beste foundation is voor mij huidskleur enzo. Ik woon in nijmegen…,dus als het een winkeletje in nijmegen is zou dat gewelledig zijn. Ik heb wel van mac gehoord…wou het gaan kopen,maar je kan het niet online kopen enzo. En bij douglas hebben ze volgens mij alleen maar Black ups en die heeft een vriendin en het is niet echt `waw"
Ik wil echt zo huid…waar je echt waw van zegt.
Een andere vriendin heeft een foundation (ze heeft lichte huidskleur) en die is echt WAAAAW!! maar ze wilt maar niet zeggen welk merk het is. Haar huid is so mooi ze lijk wel een pop ufzo. Hahah.
Sorry voor te lange bericht…,kdwaal beetje af.

SO pls pls pls help me :couplekiss_man_woman:

dit is irritant lezen en hoe kinderachtig is die vriendin als ze een merk niet wil zeggen

misschien kan je hier in kijken
http://forum.girlscene.nl…ages/175732/last#m7016240

Hoe donker ben je dan? Ik ben halfbloedje, vrij donker getint en ik gebruik gewoon de make-up van de hema. Maar in Amsterdam en Rotterdam kun je wel veel make-up voor echt donkere vrouwen kopen. Ik zou als ik jou was een dagje naar Duitsland gaan, daar koopt mijn moeder haar make up en gewoon bij de Douglas.

ik ben niet heel donker.
ik ben lichter dan rihanna of beyonce.
ik ben meer caramel kleur achtig.

zoiets heb ik ook
ik heb die catrice foundationmouse 30 volgens mij
iets met gold stond erop

Ik heb geen zin om die beginpost te lezen.

ah waar heb je die gekocht?
en hoe vind je die? :dancing_women:

N vriendin van mij is ook caramel kleur achtig
+ die heeft vaak last van puistjes enzo

Die gebruikt er een van Lóreal (true match) die dekt haar puisjes goed , en die staat haar echt supeer mooi , zou zelf ook wel zo’n kleurtje willen!
Ze is er zelf ook erg tevreden mee :slightly_smiling_face:

gwn bij de etos hebben ze ook speciaal voor mensen met donkere huid. tenminste bij mij in enschede.

Treu cover is een hele goeie, maar je kan toch ook bij etos voor de donkere huis kopen? of heb ik dat nou mis…
als ik jou was zou ik gewoon een paar winkels af gaan… moet er vast wel zijn.

naja , in ieder geval suc6 xoxo

hahah dan heb ik het dus niet mis, ik zag het ook in Enschede

In Nijmegen en Arnhem hebben ze inderdaad de PAK, daar hebben ze wel veel voor donkere huid.

Wel eerst een dagcrème of iets op je gezicht smeren voordat je de foundation gebruikt. Krijg je ook een veel natuurlijker effect mee.

v&d heb je speciaal voor een donkere huidskleur

je kan toch ook bij Douglas advies krijgen trouwens?

hahah jah ik heb daar advies gevraagt,
heb daar ook dagcremes,scrub…,cleanser etc etc gekocht.
Maar van foundation hebben ze alleen maar black-ups voor donkere huidkleuren.
maar de reacties zijn wel handig :stuck_out_tongue:

true cover lijk me niet handig eing :S

je kan toch gewoon zelf zoeken in drogisterijen, wij weten ook niet precies welke kleur jij hebt etc.

lol,wil alleen weten welk foundation’s goed/mooi zijn voor een donkere huid.
Wat is daar nou mis mee?