Foundation troubles

Heej, Als ik foundation gebruik (van de DA), dan zie je het in goed licht enorm zitten! Je ziet gewoon de strepen op mijn huid en het is heel vlekkerig. Het is foundation mousse, misschien ligt het daaraan? Of breng ik het verkeerd op? Ik heb het al met speciale make-up watjes geprobeerd en een kwast, maar het lukt me niet om het er mooi uit te laten zien! Iemand tips? En, aanraders voor foundations? :see_no_evil:

Ik weet niet of je een dagcremé onder je foundation gebruikt, zo niet. Zou ik je dat als eerste aanraden. Mousse foundation hoort niet vlekkerig te zijn, geen een foundation overigens. Probeer eens een vloeibare foundation? Misschien vind je dat prettiger werken. Ik heb the 24 hour stay, maar ben er achter gekomen dat Essence de matte het beste voor me werkt.

Poeder je ook?

Ligt denk ik aan die foundation, ik raad je Maybelline superstay 24H aan! :grinning:

Die foundation klinkt een beetje trashy. Ik vind DA zoiezo geen fijn merk, heel goedkoop, maar echt geen goeie kwaliteit. Maar dat is mijn mening.

Ik heb zelf ook mousse foundation, van L’oreal paris met dat roze dekseltje. Hij was in de DIO met korting en hij was dus nog maar 15 euro in plaats van 18. Misschien moet je daar even kijken want hij werkt heel goed.

En ik zou ook een primer gebruiken als ik jou was, die kan je al voor 4 euro bij de HEMA kopen.

.

Ik gebruik van Vichy normaderm, helpt ook nog is tegen puistjes. Heb je wel 17,50 nodig haha, maaaar daar doe je heel lang mee en dekt perfect!

Misschien kan je proberen het met je vingers aan te brangen
meestal ziet het er natuurlijker uit.

Dankjulliewel! :wave: Kga zeker die van Maybelline eens uitproberen, en een dagcreme gebruikte ik inderdaad niet :flushed:. Met mijn vingers lukte ook niet echt, dan zag je waar mijn vingers als laatste zaten op mijn gezicht, en dat was beetje genant :slightly_smiling_face: Vloeibaar is waarschijnlijk wel het beste ja. :grinning:

Nope???

L’oreal True Match, rond de 17 euro te koop in Kruidvat.
Ze hebben ook in mijn huidskleur YAY :grinning:.

ik zou gewoon goede foundation kopen, van een goed merk. wel wat duurder natuurlijk, maar dat is wel veel mooier. zie je niet zitten, en heeft gewoon het goede effect wat je nodig hebt.
succes ermee!

btw; ik gebruik ook geen dagcreme hoor, het hoeft dus niet daar aan te liggen;)

Ik vind foundation zelf vaak mooier op je huid ‘liggen’ als je dagcremé gebruikt. Maar meningen en huidtypes verschillen.

Poeder zorgt er vooral voor om je gezicht mat te krijgen, en ook om nog dat extra beetje dekking te geven. Ook blijft het nog eens langer zitten.

Je kan ook dagcremé ( zorgt er voor dat de poeder langer blijft zitten ) en alleen poeder gebruiken.

mijn eraringen met poeder zijn dat je alles erdoor heen ziet :S Maar mt dagcreme is t vast anders?

O, en, ik zagin de winkel heel veel foundations die “zich aanpassen aan j huidskleur” iemand ervaring mee en weet of t werkt? XXX

misschien kan je raad gaan vragen aan mensen in schoonheidswinkels? Ik heb dat ook gedaan bij Body Shop, die verkoopster gaf heel veel tips en je kan ook gratis een make over vragen. Echt een aanrader!