Foundation Trouble?

Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, elke ochtend als ik foundation op doe dan zit het goed ik gebruik meestal eerst een vloeibare foundation, dan een mousse en dan later op school doe ik nog wat poeder erover heen,
maar dan na 2 uurtjes dan komen erop mn neus zegmaar van die bobbeltjes ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen maar gwn,
mijn foundation zit niet goed meer enzo … Heeft iemand misschien dit ook en heeft tips voor mij om dat niet te krygen/ er voor te zorgen dat mn make up langer blijft zitten?

niet drie lagen foundation over elkaar doen, lijkt mij.
gewoon óf vloeibare óf mousse óf poeder, niet alles

Of gewoon je foundation met dagcrème mengen en op school misschien nog wat poeder eroverheen? Sowieso géén 3 lagen…

Minder foundation dragen.
Of vloeibaar met poeder
of mousse met poeder…
De poeder helpt om de foundation “vast te zetten” waardoor hij langer blijft zitten =’)

ga sowiso minder foundation dragen, veel minder lagen en ook een veel dunnere laag

een basis en dan vloeibaar of mousse en dan poeder. basis kan ook al gewoon je dagcreme zijn als je geen aparte basis wilt kopen :wink:

ik snap wat je bedoeld, je foundation word korrelig.
Je moet of alleen vloeibaar en daarna compact powder er over heen.
of aleen de mousse en powder.

en je gezicht 1x of 2x in de week scrubben

okee, ja ik scrub mn gezicht sowieso 2 x per week al.
maar ik heb het gevoel dat van de mousse juist mn gezicht alleen maar erger wordt,
ik vind het best wel kut dat ik dat heb, want vriendin van mij doet het precies zoals mij en heeft daar geen last van…

Ik zou gewoon de Superstay 24H van Maybelline gebruiken, nadat je dagcreme is ingetrokken. Evt. nog licht afpoederen en tadaa; Je bent de hele dag mooi :grinning:

miss moet je een keer alleen wat vloeibare foundation met een laagje loose powder erover heen …dit doe ik met uitgaan altijd en dat blijft gewoon zitten bij mij … en oo jaa van te vore dagcreme op en goed laten intrekken

ik gebruik Clinic, vloeibare foundation, verder niks. is iets duurder (ong. 23 euro) maar dat is echt topspul

Haha, precies hetzelfde hier! Dat is ook de enige foundationlijn met de perfecte kleur voor mijn huid.

UP :heart:

Alleen een laagje foundation en dan fixeren met poeder. En desnoods een beetje concealer als je dat nodig hebt.
Als je teveel en te dik foundation gebruik dan gaat het er na een tijdje echt heel lelijk uitzien.

minder lagen

waarom draag je eigenlijk foundation?.. verpest je hele huid…

ik gebruik nivea young getinte dagcreme, dan hoef je ook niet meer met je dagcreme te mengen.

okee :grinning:
ja ik ga vanalles wel even uitproberen,
ik heb laatst vet dure foundation poeder gekocht…
lijkt het net bronzer, en het was 001…
naja gaat 30 euro xd haha maarja,
ik ga even sparen voor die anderen en miss kan ik daar wel wat mee. [;

naja het gaat niet perse om het merk maar meer hoe je het gebruikt.