foundation snor

hebben sommigen van jullie dat ook? dat naarmate de dag voorbij gaat, je foundation op je bovenlip een soort ‘snor’ lijkt? door drinken en eten zegmaar dat de foundation boven je lip wegvaagt en je een soort snor effect krijgt haha, weet het niet echt beter uit te leggen.

haha huh?
misschien minder foundation gebruiken of eentje van een beter merk?

ik zou wat minder foundation gebruiken of gewoon eentje in de goeie kleur want dan hoort het niet op de vallen.

Minder foundation gebruiken indd, dan zou je dat helemaal niet horen te zien lijkt me. En anders een betere kopen of even netjes uitsmeren na het eten/drinken.

hoeveel foundation gebruik jij dan als ik vragen mag?

Hahahah ik moest echt lachen om die titel.

Maar idd, minder foundation gebruiken denk ik, en als je al zo’n ‘snor’ hebt even uitsmeren.

Minder foundation zoals iedereen al zegt, meisje bij mij op school heeft altijd zoon foundation baard… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja dat is dus het probleem, zoveel gebruik ik niet?
Maar ik word ook altijd heel raar bruin op die plek, dus misschien heeft dat er wel mee te maken
of me gezicht ofzo
in ieder geval raar

is inderdaad dat teveel…
maar, ik snap wel dat je niet kunt zeggen ja ik doe heel mn gezicht
behalve mn lip. maargoed, ik gebruik geen foundation meer haha,
mede om de ‘vlekken’ reden.

ik heb dat eigenlijk nooit, maar misschien heb je gewoon een slechte kwaliteit foundation? Of je hebt teveel op…

hmm, je moet dan wel erg veel foundation gebruiken zeg…
Ik zou minder gebruiken, veeel minder of helemaal niets of zo’n snor te voorkomen :stuck_out_tongue:

Misschien heb je veel haar op je bovenlip ofzo, dat het veel opvalt?

Haha ik snap precies wat je bedoeld! Ik heb dat ook altijd, maar gebruik absoluut niet veel foundation. Bij mij zijn die haartjes die daar zitten blond en als daar foundation op komt zie je ze wel zitten… Ik doe nu meestal geen foundation daarop maar poeder, dan zie je het niet :grinning:

Ja ik heb dat ook! Echt irritant. Maar ik draag niet zo veel foundation. (:

Snor waxen?

Foundation moustache zou wel cool zijn :slightly_smiling_face:

Dankje, ik proestte net mijn Capri-Sonne uit over m’n toetsenbord :’)

Gebruik dan geen tube foundation, maar poeder (dus die je met een kwast moet aanbrengen).

Bij mij in de klas ook iemand, en dan ook met van die vlekken erin…
Volgens mij maakt die zich in het donker op lauging7.

ja dat heb ik ook! ik heb sowieso donkere haartjes boven mijn lip {die ik binnenkort écht eens ga harsen} en als ik foundation opdoe, moet het daar ook anders is het daar ineens zo wit en valt het op. maar als ik daar foundation doe worden die haartjes alleen maar donkerder!