foundation probleem

ik gebruik normaal altijd foundation wat je zo met een sponsje moet opbrengen, (na dagcrème te hebben opgebracht) maar dat is al wat meer olie-achtig en erna een poederfoundation.
maar het probleem is, nu dat het lente is en warmer wordt, mijn huid sneller vettig wordt. en als ik alleen poederfoundation opdoet, dat bedekt alles niet zo goed.
dus weet iemand van jullie raad? x

Je kunt beter met een kwast of met je vingers je foundation aanbrengen, omdat een sponsje ongeveer 1/3 van je flesje opneemt.
Maar dat geeft geen antwoord op je vraag :stuck_out_tongue: wilde het even zeggen.

verder ehm, een andere foundation gebruiken. Ik weet niet welke je nu gebruikt maar ik had ooit ook een foundation die was gewoon heel vet. Nu heb ik l’oreal true match en die is gewoon fijn :] wel wat duurder dan bijvoorbeeld hema. (hij is 15 euro) maar ik doe er wel lang mee :]

Of probeer een mouse - foundation :wink:

Mijn foundation ging er ook na 4/5 uurtjes altijd af en dekte ook nooit goed maar heb nu Vichy Dermablend (19,95 bij de apotheek) die blijft echt de hele dag zitten en dekt 40 % meer als een “normale” foundation (:

Je hebt ook foundations voor verschillende huidtypen. Probeer dan eens in de zomer een foundation voor de wat vettere huid.

ik heb er nu een van de hema van 13 euro, en als het koud weer is dan is die wel goed.
maar er staat wel op dat het voor een vettig huidtype is.
kunnen jullie dan mss goede foundations voor de vette huid aanbevelen?

ik gebruik dream matt mousse van maybelline
die moet je wel smiddags bijwerken maar hy dekt goed vindk en
hys zacht , en ik merk wel dat je huid kan ademen.