foundation/poeder

heeft iemand daar verstand van??
want ik heb best veel puistjes en mn gezicht is dan ook helemaal rood en dat vind ik nie tmooi. als ik sochtends de deur uit ga zit het mooi en een uur later is alles eraf. weet iemand hoe het langer blijft zitten en met welke foundation /poeder?

thnnqqq:)

Ehm ik denk gewoon iets duurdere foundations, maybelline misschien? Trouwens tegen je puistjes kun je ‘Dermalogica clean start’ gebruiken!

ik heb garnier pure active antie spot roll on
werkt heel goed het is een soort foundation
het droogt je puistje uit en laat ademen dus je kunt er niet meer puistjes van krijgen. het is beter dan andere make-up foundations

Ik gebruik nu een Primer/Make-upbase, gewoon van de Hema. Ik merk echt verschil als ik het gebruik, het blijft langer zitten.

@xfashttastic werkt dat goed, dermalogica?

ik gebruik zelf maybeline 24hours hele fijne!
volgens mij was ie 14 euro.

xx

ik gebruik eerst de concealer van essence op mijn puistjes. zo´n doosje met 3 kleuren.
daarna de matt mousse foundation van essence.
dan doe ik mineral powder van de hema erover heen.
en het blijft goed zitten!

Clinique is tegen allerlei allergieen en dat soort dingen getest, en er zitten ook weinig tot geen parabenen in.
Daarbij moet je het echt heel erg goed eraf wassen, om puistjes te voorkomen!

Ik heb een NYC foundation, 2true coverstick, en een 2true poeder. Precies me goede kleur, blijft goed zitten, en is goedkoop. Goed voor mij dus :’)

Gebruik primer van mac, maar ga hierna weer de hema halen… scheelt nogal in mn portomonee verder catrice foundation en poeder. blijft t prima zitten maar moet wel afentoe weer wat poederen tegen t glimmen kom dr nooit van af :stuck_out_tongue:

Ik gebruik dermablend van vichy, duur maar wel echt een aanrader. Verbergt je puistjes echt goed.