Foundation/poeder

Heeeej, ik ben op zoek naar een hele goede foundation & poeder.
Ik heb vooral een poeder nodig op dit moment, liefst eentje die redelijk dekt en waar je iets bruiner van word(t) -sorry(a)- Iemand tips? xo

Je ‘moet’ poeder/foundation kiezen die goed bij je huid past. Als ik jou was zou ik gewoon advies vragen aan iemand in zo’n winkel want die heeft er verstand van. Qua merken heb ik eigenlijk geen tips want ik vind het zonde om m’n gezicht vol te gooien en te plamuren… maar dat moet je zelf weten.

Ik gebruik bronzer van Rimmel, die vind ik wel heel goed. Ongeveer 10 euro was die volgens mij.

Okay. :’)

Kijk bij E.L.F. make up op internet, en daar is nu ook een goede actie, alles voor 1 euro! Dat is een supergoed merk!

je moet geen foundation gebruiken om er donkerder uit te zien, dat ziet er hartstikke nep uit. Ik gebruik zelf ook geen foundation, maar ik hoorde dat de health mix van bourjois wel goed was. Is wel 15 euries, maar dan blijft het wel tenminste de hele dag op je gezicht kleven.

die van maybelline zijn ook aan te raden, je hebt 3 soorten, eentje uit een pompje, een poedervorm en een mousse, die laatste heb ik zelf- die is voor vette huid die andere 2 voor gemengde of droge huid. Succes met zoeken! probeer in de winkel gewoon een aantal uit op je hand en kijk/voel het resultaat!:stuck_out_tongue:

ik vind die van de action wel fijn x)
die is echt maar 9O cent,
en “nude” past bij mijn huid,
en met “tan” kan ik wat shapen.

Je moet zoals eerder gezegd geen donkerdere foundation gebruiken om bruiner te lijken want daar heb je bronzer voor. :slightly_smiling_face:

Als je wilt investeren in een goeie foundation in een kleur die zeker weten bij je past moet je naar een MAC counter of de MAC PRO store in Amsterdam gaan. MAC counters zijn er in verschillende filialen van de Bijenkorf en Douglas ook volgens mij. Moet je maar ff zoeken.
Daar hebben ze serieus álle kleuren.

Alleen kost een foundation daar wel 30 euro. Maar dan heb je ook wat.

maybelline new york - dream matte mousse 020 heb ik =)
en die breng ik aan met zo’n dikke kwast ding ;p

maar als je bruiner wilt moet je toch bronzer gebruiken lijkt me, net zoals de rest zegt.
ik vind een vloeibare foundation ook niet zo mooi, ziet er soms zo nep uit!

Ik gebruik gewoon foundation van essence , helemaal niet duur onder de 4 euro en super goed. Ik heb zelf bronzer van rimmel , die is wel wat duurder.
Mr die hebben ze ook van essence .
Ik vind essence een goed make-up merk en niet te duur =)

Nog een super goede foundation is die van L’oreal true match
En dan daarvan ook de poeder pakken.
Hij is super mooi , alleen wel 15 euro ongv.

Loreal true match foundation, die is echt goed!

die van maxfactor!

ik zou eerst een creme opdoen die bij je huid past, en met brownzing poeder blosjes aanbrengen die je huid een tintje donkerder maakt… al is het niet echt mooi als je een witte hals hebt.

Ik gebruik de poeder stay matte van rimmel, ben er erg tevreden over!
Dekt goed, blijft lang zitten en je doet er lang mee.

ik heb een foundation van een duitse merk, en poeder van gosh

Ik gebruik geen foundation, alleen poeder. Die van Gosh, uit de primer collectie.

dubbelpost.

Ik gebruik een foundation van l’Oreal, die blijft echt de hele dag goed op je huid zitten. Is wel vloeibare, maar je hebt dr ook wel een poeder van.
Niet donkerder nemen dan je gewone huidskleur hoor, krijg je van die verschrikkelijke scheidingslijnen namelijk. :stuck_out_tongue_winking_eye: Als je wat bruiner wil lijken gewoon een bronzer kopen, heb een hele fijne van de Nivea, maar is niet in Nederland te krijgen. Op zich zijn die bronzers van de Hema ook fijn! De pareltjes zou ik dan nemen, met de verschillende kleuren want die vaste heeft mn moeder en je wordt dan ook echt heel snel bruin zeg maar. Zijn net zo fijn als de parels van Oriflame. :slightly_smiling_face:

Foundation om bruiner te lijken…? Dat ziet er niet uit.
Ik heb er één van Biotherm, die is geloof ik zo’n ¤25,- maar je doet er heel lang mee en ik vind hem wel fijn. Poeder heb ik van Bourjois. Die is niet duur, ¤7,- ofzo