Foundation mengen met Dagcreme?

Ik wil graag mn foundation mengen met mn dagcreme maar ben bang dat als het toch niets wordt, ik mn foundation en dagcreme verpest…

Iemand ervaring??

je kan toch gewoon even een klein beetje proberen? gewoon een drupje dagcreme en klein beetje foundation?
Ik heb het wel eens gedaan, maar ik vind gewoon dagcreme en foundation apart toch mooier!

ik doe’t alleen alleen als ik het zo wil opdoen,
mss kan je een deel van beide in een ander potje doen :slightly_smiling_face:

Waarom zou je?
Ik doe iedere morgen eerst dagcreme op… Tot dat het een beetje droog is doe ik oogpotlood ofzo op. Dan smeer ik me mousse op. Dat is net zo handig.

Ik heb het een x gedaan, mijn hele dagcreme was verpest. En de foundation dekte ook niet meer.

Haha dat ik daar zelf nog niet op ben gekomen… Inderdaad in een ander potje de helft ofzo is misschien wel een mooi idee…

PROBEREN!!! :grinning:

Je kan toch een beetje foundation op je vinger doen & een beetje dagcremé.
Mengen met de andere vinger en klaar is kees ! xD
Heb het trouwens nog Nooit geprobeerd…
Ik doe meestal dagcremé op en daarna foundation.

omdat je je huid er dan een beetje egaler kan laten uitzien en het er natuurlijker uitziet dan dagcrème en dan foundation

Heb et net geprobeerd in een klein potje te mengen… Ben blij dak et neit gedaan heb Joh… mn foundation dekte inderdaad niet en ik smeerde automatisch meer dagcreme op en zo had ik te veel xD

Ik hou het gescheiden :grinning:

Heb zelf ook dagcreme + foundation in een potje gemengt.
En hij werkt echt perfect!!! Het is wel zo dat ik niet heeeel mijn foundation erin heb gegiet!! Dus je moet wel een goede verhouding hebben.

gwn proberen!

je kan ook gewoon een beetje dagcreme op je vinger doen en een beetje foundation en dan mengen en dan op je gezicht smeren.

je moet wel een juiste verhouding nemen :stuck_out_tongue:
(en dat moet je testen dus :p)

Ik doe dat altijd.
Eerst dagcreme op. In laten trekken. Dan half dagcreme half foundation op mijn ene vinger en mengen met de andere.
Ik vind dat juist fijn, dan dekt het minder en ziet het er natuurlijker uit.
Daarna doe ik een poedertje op zodat ik geen glimneus krijg :stuck_out_tongue:

Ik vind het persoonlijk fijner en het ziet er bij mij stukken beter uit, omdat het echt mijn huidskleur oppakt, maar de plekjes wel verdoezelt.

Ja, prima idee, dat doe ik ook vaak
maar ik maak geen ‘mengsel in een pot’ ofzo…

ik neem gewoon wat dagcrème en foundation op mijn vingers en meng het voor ik het op mijn gezicht smeer,
werkt prima, ik hou niet zo van te dekkende foundation, jonge meiden hebben dat trouwens meestal helemaal niet nodig…
en ook omdat ik zelf sproetjes heb, het ziet er heel natuurlijk uit vind ik