foundation je alledaagse ding ?!

[i]eee,

k heb elke dag foundation op, omdat ik gwn vind dat foundation je mooi maakt, ligt er wel aan hoe je dr mee omgaat, je moet namelijk wel weten hoe je t op doet en of t wel bij je huidskleur past, maar wat vinden jullie dr van? of jullie dat elke dag op hebben,

later x [/i]

Dat behoorde tot de meivakantie wel tot mijn dagelijkse make-up routine.
Maar nu heb ik er geen problemen meer mee wat anderen van mijn huid vinden, ik ben wie ik ben en ik ga het niet meer verbergen onder een laag plamuur. :wink:

ik gebruik het elke dag ja,
gewoon omdat mijn huid absoluut neit zuiver is.
ik gebruik niet veel het is niet zichbaar =)
ik voel me fijn met foundation.
op vakantie/zwembad draag ik het trouwens niet hoor.

Nee, niet als ik gewoon ga werken en dat soort dingen, dan vind ik het niet nodig. Soms een beetje concealer maar dat is ook maar soms.

Gebruik het nooit.

Gebruik het nooit, heb toch sproetjes.

vroeger wel maar sinds de vakantie vind ik niet meer dat ik het nodig heb… alleen alsk echt een feestje heb of iets speciaals doe ik foundation maar voor iedere dag vind ik het te veel werk nu.

een vriendin van mij draagt ook graag foundation :slightly_smiling_face: dat mag toch, moet iedereen zelf weten. als je er maar een mooiere huid van krijgt en geen masker:P
draag zelf geen foundation, af en toe een dagcreme met een kleurtje. maar gebruik wel elke dag concelaer.

Gebruik het elke dag behalve als ik thuisblijf.

nee ik vind het troep…
het maakt je te nep vind ik.
en als je sommige van dichtbij ziet met die troep op dan heb ik echt zin om alles er af te halen bij ze… bah

ik heb ook elke dag foundation op.

eerst wel maar nu niet meer zo
heel soms als mijn huid er echt niet uitziet!
vind het namelijk zo’n gedoe!!

ik gebruik het. Maar ik gebruik geen vloeibare foundation, alleen een mousse of een poeder , dat is wat minder ’ zwaar’ vind ik. Als je een mooie huid hebt, heb je dat idd niet nodig, ik eigenlijk ook niet maar vind het gewoon mooier bij mezelf.
Maar sommige meiden hebben het nodig, sommigen niet.
En sommigen gebruiken het niet wanneer ze het eigenlijk juist wel nodig hebben…

k vind t niet nep ,als je t goed en moooi op doet :grin:

Nee, alleen af en toe als ik op school erg rode wangen heb (heb soms van die opvliegers mwhaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gestopt omdat het mijn huid nog meer onzuiver maakt.