Hoi!
Ik heb best wel een onzuivere huid. Veel puistjes, vooral tijdens ‘het maandelijkse probleempje’ haha. En ik heb altijd last van roodheid. Ik ben hier eigenlijk best onzeker over. Ik verzorg mijn huid altijd goed. Reinig 'm twee maal per dag, gebruik enkel mascara die ik er altijd afhaal. (niet dat dat invloed zou moeten hebben op de rest van m’n gezicht, maar ok) Af en toe een natuurlijk maskertje (lees: yoghurt etc tot een papje haha) Ik heb al puistjes vanaf groep 7 of zo, was sowieso met alles heel vroeg. Het zijn dus echt ‘pubertijdpuistjes’.
Nu denk ik er over om een foundation te kopen… Ik ben 14. Is dat niet jong? En welke (niet te dure) foundations zou je me dan aanraden?
Ik wil liever niet een vol geplamuurd gezicht, waar je de foundation en poeder zo af kan blazen… xD En sowieso, als je foundation gebruikt, is foundation en evt een matterende poeder genoeg of moet er gelijk een blush bij? Dat wil ik niet namelijk…
Ik weet trouwens niet eens of mijn moeder het goed vindt… Hoe moet ik dat haar vragen? (ben daar nooit goed in geweest… Mijn moeder praat niet zo gauw over alles wat mij dwars kan zitten enz)
Haha, oké, too many questions…
xxx