Foundation- is dat wel of niet goed voor je?

mijn vriendins vriendin zei dat je gaatje in je huid krijgt maar sommige mensen op internet zeggen van niet
wat is nou wel goed en wat niet?? en is het algemeen sowieso wel goed??

Door foundation kunnen je poriën ontstoppen waardoor je puistjes krijgt. Maar het is niet slecht voor je.

Nee, foundation is niet goed voor je huid. Want je doet een soort laagje op je huid die je poriën verstopt. Geen onnodige dingen op je gezicht smeren. :’)

de een zegt van wel, de ander van niet… dus…
volgens mij is het niet slecht, zolang je je huid goed verzorgd en de foundation weghaalt voor het slapen gaan.

Ontstoppen haha. Verstoppen :stuck_out_tongue: Klonk wel leuk.
En foundation is niet goed voor je. Wat wel al helpt is dagcrème op doen voor je foundation op doet, een goede foundation uitkiezen en niet teveel opsmeren :slightly_smiling_face:

gaatje in je huid? XD

Oeeeps!

Ja super goed! Elke dag lekker je huid bedekken en niet laten ademen enzo, toppie!

het maakt écht niets uit als je het 's avonds er maar afhaalt, de rest zijn allemaal fabeltjes

@RAWR___ Uh dat is niet waar. Je verstopt je poriën.

maar als je het er ‘s avonds afhaalt zijn die weer gewoon open, als je gewoon zonder make up rondloopt komt er ook allemaal viezigheid op je huid, heel veel viezigheid en dat zou je huid niet moeten verstoppen? doe niet alsof je er alles van weet :’)

Jouw houding irriteert me echt mateloos.

Het is niet goed voor je: je krijgt er geen gezonde, stralende huid van.
Maar als je er goed mee omgaat is het ook niet slecht voor je: denk aan, je huid goed schoonhouden, foundation gebruiken die bij je huidtype past.

@BlowMyKisses Hoezo dat nou weer o-o Dat van ontstopte poriën was maar een grapje hoor…xD Vond het leuk klinken. Dus weet niet waarom je dat nou zegt. Als je dat wat ik typte al irritant vond, succes op girlscene, maar goed. Het is een forum, niet alles kan lief overkomen…Bedoelde het helemaal niet slecht ofzo.

@RAWR__ Ik doe helemaal niet alsof ik er alles van weet…maar jij doet net alsof het helemaal niet slecht is ofzo, het verstopt toch gewoon je poriën. Bedoelde het niet vervelend ofzo hoor :’) Jij doet dan toch ook alsof je er alles van weet…Als het zo overkwam, naja het is een forum, kan ik ook niks aan veranderen. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat het goed was voor je huid, vandaar…

Volgens mij is dat niet erg goed nee, voor je huid…

Nee dat is het ook niet, maar ik vind het gewoon hoe je reageert irritant overkomen. Alsof je het het beste weet, met dat ‘uh’ er voor en dat viel me ook al op in je andere topic.

@BlowMyKisses In m’n andere topic? Dat haartopic van mij, daar vraag ik alleen maar dingen aan mensen? :stuck_out_tongue: En dat uh is gewoon een soort van m’n stopwoordje xD Zo bedoelde ik het in ieder geval niet. Maar als je je dan al irriteert…zo doet half girlscene. Ik bedoel het helemaal niet alsof ik het, het beste weet. Dat uh was gewoon meer van huh bedoeld :stuck_out_tongue:
Vind het in ieder geval ook een beetje raar overkomen hoe jij dit zegt, dat kan je zelf ook wel wat aardiger doen als je je aan iemand irriteert. Want zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ik probeerde de TS alleen maar te helpen, zoals iedereen in dit topic doet. Misverstanden kunnen er altijd zijn, maar dat betekent nog niet dat ik er gelijk mee bedoel dat ik alles het beste weet. :’)

Het is absoluut niet goed voor je huid. Zoals al gezegt is verstopt het je porien waardoor de huid niet kan ademen. Zo kunnen puistjes of onzuiverheden ontstaan en zal je gezicht niet mooi worden. Hoe minder zooi je op je gezicht doet, hoe beter.

Kan je wel zeggen van niet, maar het is gewoon zo :’)