Foundation ervaring

heey, ik heb een bleek witte huid, met littekens van puistjes, en niet veel maar wel puistjes,
ik wil een foundation die goed dekt en waardoor je geen puistjes krijgt,

ik had er een van biotherm maar die is op, die was wel goed maar als ik er een beetje veel op smeerde dan kreeg ik allemaa puistjes, ik hbe ok een minerale foundation gebruikt en die is NIET goed,
prijs maakt niet uit, maar ik hoef geen hema en kruidvat merk, die werkt namelijk niet op mijn huid:$

anyone ??

Op de home pagina hier staat toevallig net een artikel over Vichi…,heb je die al gelezen…? n_n
Of al gehad…?? :wink:

anyyyoneee…??
upje:$

jawel die heb ik wel gelesen.
maar ik wil tog meer ervaringen horen snapje:D

anders ben ik zomaar 15 euro kwijt

uppperdeepup

Ik heb dream matte mousse. :astonished:

Misschien een betere minerale foundation?

Ik wil die van moonminerals.com gaan kopen, is gewoon Nederlands :slightly_smiling_face:

Ik heb er eentje van Rimmel London, die vind ik opzich wel heel fijn.

ihmm,
k heb zelf gehoord dat dior nude foundation goed is…?
weet iemand hier meer over

ik wil niet naar douglas of andere om informatie te vragen, want meestal geven zij mij het verkeerde, dusjah

Ik denk dat minerale foundation nog het beste is voor je huid. Het is heel licht, en verstopt je poriën niet. Dusss… ik denk dat je een beter merk moet proberen. Bekendste is natuurlijk; www.everydayminerals.com (kan je ook gratis sample pakketje uitproberen. Je betaalt wel verzendkosten), maar je hebt ook nog www.coastalscents.com en die is ook heel goed zeggen veel mensen. Anders moet je even reviews bekijken op Youtube ofzo.

ik kan die sample niet bestelen het lukt om een of andere reden niet

Waarom werken die genoemde merken als Hema en Kruidvat niet op jouw huid :S ? Ik heb nameloijk een hele lichte huid, eigenlijk zowat wit te noemen en gebruik altijd de concealer van de Hema. En daar blijft het dan ook bij want die camoufleert echt perfect. Ik hoef daarna ook geen foundation of poeder meer te gebruiken ook.

ik krijg daardoor heelveel puistjes

Een goede kwaliteit en goedkope foundation is de so matte foundation van Miss Sporty verbergt je puistjes, voed je huid en je huid ziet er mooi uit. En blijft wel tot 8 uur lang zitten. Deze foudation is overigens maar ¤3,99!
Do you want more?

Ik heb de lichtste tint van Dior Nude Skin. Hij is wel duur maar is super! Ik krijg er geen extra puistjes door en hij dekt heel erg goed. Littekentjes en rode vlekjes worden natuurlijk niet onzichtbaar maar hij dekt wel optimaal. Clinic heeft ook goed dekkende, lichte foundation. Ik raad dat aan.

Ik heb Maybelline Dream Matte Mousse maar ik heb een heel droge T-zone met littekentjes en schilfers van puistjes en door die foundation zie je die schilfertjes heel goed. Iemand tips?

ik heb de foundation van rituals, die is op waterbasis en dat vind ik heel fijn!
hij dekt ook goed, en ik krijg er geen puistjes van, wat ik van andere foundations wel krijg.

Deze is inderdaad heel erg goed! Daarna minerale foundation en je hebt een mooi huidje! Daarna kun je zelf als je wil nog wat bronzing aanbrengen! =)

Estée Lauder foundation en dan extra dekkend.
Maar persoonlijk zou ik die rommel niet gebruiken, het is heel onnatuurlijk, en het is ontzettend slecht voor je huid.
Je plakt de Poriën helemaal dicht, en dan krijg je of meer puistjes of ze gaan minder snel weg.

Er is een algemeen foundation topic, en er zijn ookal meer topics als deze.