foundation en make-up remouver

Heej! Ik draag nog niet zo lang make-up en ik wilde graag foundation op gaan doen. Weten jullie misschien een foundation die niet zo duur is en toch goed dekt enzo??? Ook wilde ik vragen of jullie dan goede make-up remouver doekjes wisten, die je oogmake-up en je foundation er goed afhaalt.
Alvast bedankt!!

Catrice schijnt fijne foundation te hebben.

ik gebruik allang dream satin liquid foundation die dekt en werkt erg goed!:slight_smile:

Fotofinish van Catrice. Iets van 6 euro. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar veel beautybloggers zijn er dol op!

Ja de catrice photo finish is idd goed, maar je hebt ook een goedkopere mousse foundation voor 5 euro van catrice, die is ook erg fijn:)

Ik heb zelf reinigingdoekjes van AH huismerk en nog een reiniginsmelk van Kruidvat, samen werken die voor mij goed. En ze zijn niet zo duur.

http://3.bp.blogspot.com/-nNdivS70X7s/TcaAjsfnfBI/AAAAAAAAAMo/KvGICMycI4Y/s1600/IMAG0113.jpg

http://i1143.photobucket.com/albums/n621/JoyceNafzger/IMG_5426.jpg

(Niet mijn foto’s!)

Ik gebruik gekleurde dagcrème, vind ik veeul fijner. Offtopic though

Bedankt allemaal <33

vergeet ajb niet dagcreme eronder te doen…

Mijne was op, te lui om nieuwe te kopen, dach ach weekje maakt niet uit… resultaat: mn gezicht was ECHT droog, jeukte uiteindelijk kreeg ik een wondje op mn wang, en alles brande

:astonished: bedankt dat je het zegt!!

ik heb ook die photo finish van catrice, voor 6,50 en hij is super fijn!

he meiden,
ik ben op zoek naar een matte foundation van een budgetmerk, die geen cake-effect geeft
heeft er iemand tips?

Ik gebruik infinite matt van Catrice. Heel fijn.
En make-up remover van het Kruidvat merk. Ook heel fijn!

Doekjes voor het gezicht zijn eigenlijk niet zo heel goed, omdat ze meestal iets agressiever zijn voor je huid en niet speciaal voor je ogen. Je kunt beter oogmake up reiniger halen (flesje) dat is veel beter voor je ogen, en een speciale reiniger voor make up. (ook flesje)

Infinete matt of photofinish van catrice zijn heel fijn. Ik heb nu een van maxfactor, die is ook echt super, maar kost wel wat meer.

^ Ik heb zelf doekjes van het Kruidvat. Ik merk niks van dat ze agressief zijn. Mijn huid en mijn ogen reageren heel snel en heel heftig op sommige producten, maar bij de doekjes van het Kruidvat heb ik dat niet. Alleen bij de sensitive doekjes branden mijn huid en mijn ogen, bij de gewone niet.

Jaa die heb ik ook, die vierkante! Ik heb al veel verschillende gehad, maar zit nu echt al een jaar bij deze, heel fijn!