Foundation en concealer voor bleke huid

Heee!

Ik heb een hele bleke huid en ik had eindelijk mijn kleur foundation gevonden (Catice infinite matt 010) Helaas ging de foundation eruit en nu is mijn flesje bijna leeg. Bij veel foundation’s zijn ze op mijn huid heel oranje of gewoon te donker.

Dus mijn vraag is is er een goede foundation voor een bleke huid die gewoon bij de Kruidvat te koop is?
En misschien ook een goede concealer?

heb PRECIES hetzelfde probleem. Maar volgens mij is die van max factor ook licht genoeg (en prima prijs/kwaliteit), die met getallen zodat je bijvoorbeeld een bijpassende concealer kan kopen (of zeg ik nou iets raars meiden?)

loreal true match en dan nr c1 is echt de allerlichtste foundation die ik gezien heb. nog lichter zelfs als max factor. ze hebben ook bijpassende concealers.

Max Factor Facefinity 3 in 1
Ik heb een hele bleke huid, maar zelfs de allerlichtste Light Ivory was nog te licht voor me.

Gewoon bij de kruidvat om advies vragen, bij de douglas geven ze ook goed advies!

Het kan ook zijn dat je een roze ondertoon hebt i.p.v. een gele. Er liggen maar heel weinig foundations in de winkel met een roze ondertoon. Als je dat hebt lijkt alles met een gele ondertoon namelijk heel oranje op je gezicht.
Maybelline heeft wel een Fit Me-lijn, daarvan heb ik de kleur 115 met een roze ondertoon. Die kleur is bijna hetzelfde als NW15 van MAC. MAC heeft veel kleuren en 15 is de lichtste, dus die kleur zou wel licht genoeg moeten zijn. De nummers van Fit Me die op een 5 eindigen lijken een roze ondertoon te hebben en de andere een gele.

catrice photofinish (010 als ik me niet vergis) en de vloeibare concealer van essence in de kleur light !

Oh godver, gaat die er uit? Dat is ook de foundation die ik gebruik :’)

Ik heb ook een lichte huid en had laatst foundation van Gosh gekocht. die waren toen van 16,95 afgeprijsd naar 2,50 dus ik had er maar meteen 3 gekocht.
maar ik weet niet of ze uit het asortiment gingen, want ik zie ze nog wel staan maar ik weet niet of de kleur die ik heb er ook nog is.
verder heb ik laatst ook een foundation van Bourjois gekocht normaal 15 euro maar had m nu voor 7,50 en die is ook ontzettend fijn! (flesje met een rode dop)
qua concealer hoor ik dat het palet van Catrice met 5 verschillende kleuren heel erg fijn is!

succes met zoeken!

Bedankt iedereen.

Ik ga maar is kijken voor die true match! Had ook veel over de gosh x-ceptional wear in de kleur porcelain gehoord dat die heel licht was.

Dat word testen! x

Hij is der al een tijdje uit haha. Die andere van catrice in de lichtste kleur zijn weer te donker voor mij heel raar.