Foundation die littekens goed bedekt

Ik hoor vaak mensen over een goede dekkende foundation, en ik heb zelf ook een goede foundation die pukkels en zo goed verbergt, alleen mijn littekens komen er op de een of andere manier altijd doorheen. En nou heb ik er nog best veel omdat ik vroeger een slechte verslaving had om pukkels uit te knijpen en daardoor zit nu mijn voorhoofd onder de littekens.

Kent iemand een goede foundation die littekens echt goed bedekt?

kat von D tattoo concealer! werkt dus zelfs tattoos weg, al ben je hier vast niet naar opoek

Ja, het heet ‘laat je huid een tijdje met rust en gebruik zalf voor je littekens’. Echt, als je je huid een tijdje laat rusten, veel water drinkt en gezond eet zul je zien dat je huid mooier wordt. = minder puistjes = daarna minder littekens.
Als je littekens heel erg zijn kan je altijd nog advies vragen aan iemand die er verstand van heeft en die schrijft dan een middeltje voor.

^ Dankje!

Al moet ik zeggen dat het een grote stap is hoor, als je gewend bent foundation te dragen. Ik vond dat ik er bleek uit zag maar ik merkte binnen een paar dagen al verschil. Het is het waard. (:

Bio oil schijnt goed te werken tegen littekens, of gewoon een goede littekencreme!