foundation crime

Hey dames!
Ik weet dat er al erg veel informatie en filmpjes zijn geplaatst over het vinden van de juiste foundation. Toch lukt het me niet! Het is echt schandalig en erg frustrerend! Ik zie er uit alsof ik een pannenkoek op me gezicht heb of net alsof ik zeeziek ben… Iemand tips?

BB Cream :3 http://mens-en-gezondheid…-voor-de-lichte-huid.html

het probleem is dus, ik heb geen lichte huid :S

Laat je adviseren in een goede drogisterij of bij een douglas-achtige zaak.

hmm de DA bij ons in het dorp doet dat waarschijnlijk niet :stuck_out_tongue: Er zit wel een ici pari XL in de stad, maar die producten zijn zo duur :blush: (advies kost toch niets???:stuck_out_tongue: )Dank je!

je kunt altijd vragen.

Ik zou wel even langs de ICI vragen. Daar geeft men echt heel erg goed advies, gericht op jouw huid. Je hoeft het niet per se te kopen, maar als je gewoon vraagt om een niet te duur product kunnen ze je ook goed helpen hoor.
Zo duur zijn de producten daar trouwens niet, in verhouding.

Ok bedankt!

BB cream is er ook voor de getinte huid.
Heb je een getinte huid of echt een donkere huid?

Ooh ik ken dat probleem dat had ik eerst ook en ik ben dan nog eens bruin en dat maakt het zoeken alleen nog maar moeilijker! echt zoo frustrerend ja. maar ik zou gewoon met een vriendin naar de Douglas gaan en dan advies vragen. Het is daar wel duur maar dan heb je ook wel wat en je doet er best lang mee. Ik zou dan buiten vragen aan je vriendin of de foundation goed is.

De producten kunnen wel duur zijn ja maar als je een korting kaart hebt valt het wel mee. En goedkoop is duurkoop

Ik heb dus een chocolade bruine huid en zoek een poeder of bronzer om mijn foundation niet zo glimmend te maken. Verkopen ze die ook?

Ik heb dus een chocolade bruine huid en zoek een poeder of bronzer om mijn foundation niet zo glimmend te maken. Verkopen ze die ook?

^ Nee, zo donker gaan ze niet.
Voor de echte donkere huid moet je eens bij het merk Black Opal kijken. Sommige Etos fillialen verkopen dat merk.

Oke, dankjewel! is het merk duur of niet trouwens? en zijn er ook nog goedkopere merken voor mijn huid?

Black Opal prijzen vallen wel mee vind ik. Valt ongeveer in dezelfde categorie als Max Factor en L’oreal. Soms ietsje duurder, maar niet veel.

Je zou bij de ‘gewone’ merken kunnen kijken voor een donkere foundation, maar ik weet niet of dat geschikt is, aangezien merken zoals Catrice, Essence, etc. vaak niet zo donker gaan.