Ik gebruik ook de Nivea aftershave balm, dan foundation (vaak verschillend maar meestal Mac), dan de Catrice poeder en tot slot de setting-spray van Etos. Ik heb ook die van NYX gehad maar vind die van Etos echt veel beter! Onze routine lijkt wel een beetje op elkaar, haha.
Ik heb een beetje het zelfde probleem dus dit is meer een upje… wel merk ik als ik de settingspray niet gebruik dat mijn huid véél sneller vettig wordt en de foundation minder mooi blijft zitten.
De L’oreal Infallible Matt foundation is trouwens ook echt super goed en blijft bij mij heel lang goed zitten, alleen is de lichtste kleur voor mij nog te donker
. Misschien heb jij er wat aan!
Wat je als laatste redding kan doen is misschien blotting-paper of tissues gebruiken voor als je foundation een glimmende gloed krijgt, en daarna misschien nog bij poederen? Dit is natuurlijk alleen een oplossing voor tussendoor dus ik lees even mee voor wat meer goede tips!
Oh ja bij mij helpt voor meer dekking ook de beautyblender goed, de zwarte met standaard van de Primark is echt een supergoede en goedkope dupe. Hij was geloof ik € 3,- maar ik kan helaas nergens een plaatje vinden. Dit was natuurlijk niet echt je vraag maar misschien een goede tip