fotoshoot

Ik heb binnenkort een fotoshoot, deze wordt niet gepubliceerd.
Hebben jullie nog tips?
& Hoe ver ga je dan (bikini etc.)?

Ik zou in gewone kleren gaan,
mja
ik hoef sowieso geen fotoshoot want zoveel mensen hebben ut al gedaan u_u’
het is gewoon niet orgineel meer.

Wat maakt het nou weer uit dat “het hebben van een fotoshoot” niet origineel is, het gaat toch om de foto’s die eruit komen :’]

Maar inderdaad, ik zou gewone kleren aandoen…

Wat voor een fotoshoot is het? Voor een portfolio als model?

Ik wil heel graag model worden & heb de maten er ook voor. Dus het is misschien wel om op te sturen naar een bureau als ze leuk zijn.

Ik heb ook wel eens fotoshoots en ik vind het fijner om mijn kleren aan te houden, maar goed dat komt miss ook omdat ik gewoon vind dat meisjes veel te snel uit de kleren gaan.
Kijk als je een betaalde shoot hebt voor een lingerie merk dan snap ik het, maar bij zoiets zou ik gewoon leuke kleding aan doen.

Verder zou ik vooral veel accessoires meenemen, en kleding waar je je goed invoelt en dat je dat ook uitstraalt…
En gewoon verschillende setjes meenemen als je je daar kan omkleden…

Oh, en uhm ik weet niet met war voor fotograaf je de shoot hebt maar ik zou van te voren even bespreken wat jullie er beide van verwachten en vragen of hij je wil helpen met poses doen, want ja soms is het moeilijk dingen te verzinnen, vooral als je niet weet hoe het uitpakt op de foto, en hij of zij kan dan wat tips geven terwijl jullie bezig zijn.

Veel plezier en succes!

Ik zou juist gewoon een zwart topje en een spijkerbroek aan doen xD

Maar als het een soort ‘thema-shoot’ is waarbij het mooier is om (half)naakt te zijn, zou ik dat misschien ook wel doen.

Ik zou niets superspeciaals aandoen, maar wel iets moois, zeg maar.
Ook leuk is vb. een opvallend accessoire, zoals een sjaal vb.
Dan kan je daarmee ook wat poses aannemen & heb je afwisseling.

uhuhm
het is mijn mening x]
en ik vind dingen gewoon snel niet leuk meer als het niet orgineel meer is.
Kan je beter zelf wat verzinnen, zullen mensen btw dan weer leuker vinden dan de fotoshoot.

^^ Naja, fotoshoots zijn gewoon foto’s meer niet. LisArt heeft wel gelijk maarja.
Ik zou bv. wit aandoen en mijn partner zwart; dan heb je zo’n zwart-wit contrast xD

ik zou gewoon een mooie spijkerbroek aandoen, en een wit shirtje, en misschien een zwart shirt of topje voor de afwisseling;) en niet té veel makeup, au naturel^^