Fotoshoot tips

Haaii

Ik ga binnenkort een fotoshoot doen met m’n zus.
HEt is de 1e keer dat ik een duo-fotoshoot ga doen. Ik heb wel één keer een fotoshoot gedaan, voor alleen mezelf, maar nooit samen.
Iemand nog tips inspiratie plaatjes ofzo??

Ik weet dat hier al topics over bestaan, maar die zijn nog van 2009 enzo…
Dus ik dacht dit keer maar een nieuw fris topic :slightly_smiling_face:

Alsvast bedankt

lachen en lol hebben !

Zorg dat je van te voren dingen voor elkaar hebt.

• Stel de locatie vast
  • Zorg dat je spullen voor elkaar zijn en opgeladen, geheugenkaartjes leeg of evt extra bijkopen
  • Bepaal wat voor foto’s je wil maken en stel op die manier vast:
  • De makeup,
  • Het haar
  • De kleding

Neem eventueel een tas mee om om te kleden.
En zorg dat je zus oefent voor de spiegel van te voren, om de beste kanten enz te vinden van zichzelf.

En voor de rest gewoon fun hebben. Voor jouw part neem je muziek mee om los te komen.

Succes =)

is het in een studio of buiten ?

gewoon gek doen.
https://si0.twimg.com/profile_images/1841110603/blonddddd_3.jpg

Thnx

@HakunaMatata Het is in een studio, met professionele visagie, en haarstyling. De visagie en haarstyling gaat ong. een half uur duren, en dan komt de fotograaf ong 1,5 uur foto’s nemen

Huur je de studio? En voor hoe lang?
Want dan is het heel belangrijk dat je van te voren alles voor elkaar hebt: oftewel zorg dat de makeup en het haar voor je bij de studio bent al klaar is, of ga anders eerder. Gaat alleen ten koste van je tijd namelijk!

Ooooohhhh jij bent model xD Ik dacht dat jij de foto’s ging maken, haha.

Nee, gewoon wees jezelf, doe lekker spontaan, neem misschien een aantal leuke dingetjes mee.

Oh jij bent model? Hahaha ik dacht inderdaad ook dat jij de foto’s ging maken.

In dat geval ookzelf oefenen voor de spiegel en evt op internet zoeken wat jij mooi vindt (niet wat je graag zou willen, foto’s namaken is niet leuk. Maar het is wel handig als hij weet wat jij mooi vindt als hij erom vraagt).

kijk de progamma’s ‘‘the face’’ of german next topmodel. deze zijn erop op maandag & woensdag avond om half 9 (;

ik ben model en zal je zeggen ,
de beste tip is : gewoon jezelf te blijven!
op www.mydaymodels.nl staan ook zussenshoots.
succes!!

hah, daar ben ik geweest.

Oké zie dit maar als n up.

Haha das leuk he !!