Fotoshoot tips artikel van de CosmoGirl! gezocht

Heyhey :slightly_smiling_face:
Ik las in CG! nummer 7 dat in nummer 4 op pagina 46 een artikel stond met tips voor een fotoshoot.
Ik heb zelf dit nummer nooit gezien en ik vroeg me af of iemand hier dit nummer heeft en de pagina('s) kan scannen of er foto’s van kon maken (en eventueel als het niet goed te lezen is op de foto’s de tekst over te typen)

Ik weet niet zeker of dit de goede categorie is maar ik dacht aangezien het over fotografie gaat en er meer meiden die aan fotografie doen er wat aan kunnen hebben plaats ik hem wel hier :slightly_smiling_face:
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

je bedoelt die van april? ik zal even kijken :slightly_smiling_face:

nou ik zie niet echt tips, alleen born to live; 10 lifetips voor échte Cosmogirls, maar dat gaat niet over fotografie, en die andere op 47 staat Schiet je eigen fotoshoot! Maar dat zijn stappen…

Naja ik wil de stappen ook wel weten als dat kan :grinning:
Ik ben namelijk echt heel nieuwschierig wat er in stond ^^

ik zal het even overtypen, kijk maar of je er wat aan hebt dan :slightly_smiling_face:

Stap 1 Blader de CG! door op zoek naar een leuke foto.
Stap 2 Kijk naar de omgeving op de foto en zoek een vergelijkbare locatie, zoals een bos, muur met graffiti, industrieterrein, skatebaan of je opa’s vissersbootje.
Stap 3 Verzamel leuke kleren die bij het thema pasen. Leen een truitje bij een vriendin of als je een item écht cool vindt, kun je dit natuurlijk ook shoppen…
Stap 4 Kijk naar de make-up op de foto en oefen totdat het bij jou net zo is.
Stap 5 Verzamel gekke spullen en accessoires die passen bij het thema.
Stap 6 Kijk naar de pose op de foto en probeer 'm zo goed mogelijk na te doen; oefen voor de spiegel dus!
Stap 7 Zorg voor een goede camara. Gebruik niet je mobieltje, deze foto’s zijn vaak van slechte kwaliteit.
Stap 8 Regel een gezellige vriendin waarmee je een middag lekker kunt ‘fotoshooten’!

Ik denk niet dat het goede ‘tips’ zijn haha, maarja

Hmm het zijn echt de basis dingen die ik al lang en breed ken hihi :grinning:
Maar toch heel erg bedankt dat je er even de tijd voor hebt genomen, vind ik echt heel erg aardig van je! :slightly_smiling_face:

Graag gedaan hoor! :slightly_smiling_face: