Fotoshoot simpel maar leuk, hoe?

Heii meiden !
Ik ben van plan donderdag met mijn beste vriendin een fotoshoot te doen, en dan gaat het om gwn random leuke foto’s maar ook foto’s voor in onze portemmonnee enzo… Maar ik wilde er iets meer van maken dan gwn een paar fotos maken.
Ik heb een camera en een mooie bosachtige tuin als locatie…
Maar heeft iemand nog tips?
Alvastbedanktt <'3

xxxx love & peace 4 everybody.

Ispiratiefoto’s opzoeken op Weheartit? Doe ik ook altijd :slightly_smiling_face:

Thnx ! Had ik nog niet aan gedacht ! Heeft iemand ook nog tips over extra dingen voor op de foto ofzo?
xx

Ik wilde zeggen misschien met vogels en vlinders, maarja die laten zich niet zien met dit prutsweer :’) en verder heb ik geen idee. Misschien als het mooi weer is kan je de vlinders en de vogels gebruiken of misschien bij mooie bloemen?

Dankjee, misschien kan ik indd, wat vogels lokken ;x of met de poesjes van de buren op de foto gaan? Ze hebben hele mooie spierwitte raskatten !
xx

een mooie telelens huren en dan echt celebrity foto’s maken van heel ver af met een mooie depth of field, dat is echt gaaf. Maar dan moet je wel op zijn minst een goeie spiegelreflex camera huren voor 1 dagje. Er zijn bedrijven die een complete set komen brengen en halen inclusief soft flitsers (van die paraplu’s) en wit scherm etc dan heb je wel iets heel vets, maar ja kost wel wat. Ik heb een keer een groot feest georganiseerd en voor de poster dikke foto’s gemaakt en daarvoor zo’n set gehuurd :slight_smile:

Gaaaff idee ! Maar toevallig heeft mijn pa (ik weet eigenlijk ook niet waarom) zo een hele fotografen zet, dus dat komt wel goedd denk ik. xoxo

Iemand nog tips of iedeeën ? xoxo

trucjes met ruimte, zoals elkaar de grond in duwen doordat de 1 veel meer naar achter staat… succes!

Zorgen dat ze zich op haar gemak voelt. Van die snorretjes en lipjes op een stokje zijn ook heel tof.

Thanxx,
@fashiable je idee is echt gaaf doen we cker.

Als je met heel veel licht werkt zijn nepwimpers meestal heel mooi!
Make up en houding is verder ook heel belangrijk. Mooi is als je samen een grappig verhaal bespreekt terwijl jij haar fotografeert, dan heeft ze een echte natuurlijke lach en zijn de foto’s heel echt en ontspannen!

Okwwke thnx voor de tips !