Fotoshoot met vriendinnen :)

Heeeey,

Vanavond komen mijn vriendinnen logeren bij mij in de tent :slightly_smiling_face:!
Nu wilden we zaterdag een fotoshoot doen, heel leuk, maar hoe gaan we op de foto.
We hebben al heel wat ideetjes opgezocht, maar miss hebben jullie ook nog wat ideetjes?
Stuur ze!

We hebben een setje met zomerjurkjes en een setje met short en wit en kleur hempje :slightly_smiling_face:.

Het maakt niet uit als je nog iets na zaterdag stuurt, want dit ga ik zeker nog wel vaker doen!

Alvast bedankt!!

Jullie kunnen thema’s bedenken en je kleden naar dat thema. :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Goed idee!

Wees spontaan daar komen ook altijd leuke foto’s uit. Maar bij foto’s gaat het altijd om de lokatie

Goed idee :slightly_smiling_face:!
We hebben veel bomen en planten en mais achter ons huis en een overkapping waar nog aan gebouwd wordt! En nog vewl meer. Het komt vast wel goed :slightly_smiling_face:!

Het was super leuk, we hebben zeker wel een aantal super mooie foto’s gemaakt!
Iemand nog ideeën voor de volgende keer?

Ik laat nog wel een keer wat foto’s zien!

ben benieuwd naar de fotos! :sunglasses:

Bij sommige winkels kun je een soort zeil kopen, of een amerikaanse vlag bijvoorbeeld. Dit hang je dan tegen de muur aan en zo heb je een leuke achtergrond voor een shoot. Vraag je vriendinnen of iemand een statief heeft en misschien heeft een van jullie ook wel een spiegelreflex camera. Zet de camera op automatisch foto’s maken, of vraag een van jullie ouders om te fotograferen.

Dat is echt een superleuk idee!!

Miss een nogal domme vraag, maar ik weet niet hoe ik foto’s toe moet voegen :cold_sweat: :cold_sweat: :cold_sweat:

op bijvoorbeeld : tinypic of imageshack uploaden en dan tussen de img haakjes plaatsen.