Fotoshoot met vriend idea's

Van vriendinnen een fotoshoot kado gekregen voor mijn vriend ik. Het is een fotoshoot in een studio (witte achtergrond i guess) maar heeft iemand dan leuke voorbeeld foto’s zodat mijn vriend en ik wat inspiratie kunnen opdoen. Wij zijn namelijk echt losers in foto’s maken haha.

Gewoon schattige poses, leuke poses, spontane poses, knuffelend, kusjes gevend, idk haha :flushed:

Denk dat de fotograaf jullie daar bij zal helpen, maar trek leuke kleding aan en zorg dat je haar goed zit enzo :stuck_out_tongue:

Maar misschien hebben jullie wel betere ideetjes dan de fotograaf (:

upje :flushed: :flushed:

Doe iets geks
Doe alsof je elkaar in de haren vliegt
Pak iets van hem af en hij rent je achterna ,dan niet echt rennen maar pose zeg maar.

Als het lukt til jij hem op ipv hij jou
Ga op zijn nek zitten

Hij ligt op zijn buik jij staat met 1 been op zijn rug en hij heeft vuist op de grond zodat het luit alsof hij om genade vraagt.
Andersom kan ook natuurlijk
Net of je elkaar figuurlijk hebt gevloerd.

dat ik hem optil is eigenlijk best grappig, idk of ik dat kan haha :smirk:

Stem je kleding iig op elkaar af dat maakt de foto’s een stuk mooier!

De fotograaf heeft waarschijnlijk genoeg leuke ideeën die maakt dit soort foto’s gezamenlijk. Wij hebben er bijvoorbeeld een dat we op de grond liggen met onze hoofden op de schouder van de ander en de fotograaf hing er boven :wink: erg leuke foto geworden.
Ook hebben we een danspose (we dansen samen) en kun je foto’s maken met attributen, erg leuk!
En ik had een jurkje aan die wijd was aan de onderkant moest ik in die Marilyn Monroe pose gaan staan, hadden ze de blower aangezet zodat mijn jurkje beetje omhoog waaide en mijn vriend alsof hij probeerde eronder te kijken was ook erg grappig!