Fotoshoot kleding?

Men moeder heeft als cadeautje voor mij en men beste vriendin een fotoshoot geregeld, en je moet 2 setjes kleren meenemen in verschillende stijlen. Voor wat voor stijlen zouden jullie gaan met wat voor soort items, want ik kan niet echt kiezen hahaah (:
Misschien dat ik van jullie inspiratie krijg

Liefsss

Bij ons raadde de fotograaf aan om zowiezo een witte bloes + donkere spijkerbroek mee te nemen, dat doet het erg goed op foto’s schijnt.

Misschien een net setje en een stoer setje?

Hmmm okee ik heb geen witte bloes T_T
Maar wel donkere spijkerbroekk haha (:
Maar het gaat me vooral om welke “stijlen”
Want wat jij zegt zijn meer basics,
en bij ons gaat het meer om 2 wat meer uitgesproken stijlen zegmaar ;d
Maar bedankt haha!

(omg wat een verhaal dit ;d)

Een beetje glamour/chique look, dus een lbd met hoge hakken en je haar mooi :slightly_smiling_face: en eentje met euh, bijvoorbeeld countrystyle: zo’n houthakkersblousje met een kortspijkerbroekje en laarsjes. Ik noem maar wat :stuck_out_tongue:

kijk in tijdschriften en krijg inspiratie

In ieder geval effen bovenkleding nemen, dat is mooier op foto’s dan kleding met veel frutsels en printjes. Daarnaast wat hierboven al gezegd is, een witte blouse en een donkere spijkerbroek.

oke bedankt alvast ;d!

Classy vs rock :stuck_out_tongue:

Classy: bijvoorbeeld taillerok, blouse (kan je misschien van iemand lenen), hakken, vestje/blazer, veel sieraden en nette make-up & kapsel.

Rock: (nepleren) tregging of legging met drukke print, zwarte bovenkleding, nepbont, hele opvallende sieraden, laarsjes ofzo en je haar wild en zwarte make-up. :grinning:

Hopelijk heb je er wat aan, het zijn maar ideetjes. (:

Haha ik denk dat ik ga voor:

Vrouwelijk: Lange zwarte skinny jeans, zwarte hakken en een classy soepel vallend roze shirtje (uhm het klinkt niet echt classy maar is het wel, van de veromoda en hij is heel leuk :slightly_smiling_face:! uit de cocacolacollectie) met sieraden ofzo en grote oorbellen

Stoer: Kort broekje met oversized shirt met chanel-achtige print (niet het logo:)) en sneakers of allstars

Wat vinden jullie ervan?

Ik weet trouwens niet zeker of je ook 2 verschillende haar en makeup krijgt,
maar anders bij de 1e krullen en bij de 2e stijl ofzo?
of 1e stijl en 2e wild krullen, ik weet het niet haahah =D

Ja das wel leuk ja! Als je je haar kunt laten touperen, zou ik dat voor de tweede doen en en dan nette geborstelde krullen voor de eerste.

Tja, is het gewoon studio shoot met standaard achtergrond doek ja of nee. Thema shoots kunnen vaak andere achtergronden hebben o.i.d. Ik zou inderdaad 2 enorm overgestelde setjes doen zoals classy vs rock inderdaad.

Ik zou helemaal over the top gaan. Dat hele nette vind ik niks, maar ja zo ben ik dan weer. Ze moet gewoon helemaal los gaan met wat ze zelf mooi vind.