Fotoshoot ideeen!!

Hallo, ik zou graag met een vriend die net een nieuwe camera heeft gekocht een soort van fotoshoot doen, hij heeft wel talent hiervoor! maar hij wou nog wat ideetjes van mijn kant horen? aangezien ik niet zo creatief ben vraag ik het aan jullie!
Haalbare, Unieke, speciale dingen! REAGEREN AUB :slightly_smiling_face:
Dankjulliewel

Wou hij die shoot doen met jou als model?

Ja dat is de bedoeling, sorry was ik vergeten te melden :wink:

ooh okee geeft niet!

heb je wel eens eerder een shoot gedaan?
zo ja, waar voel jij je zelf prettig bij om te doen voor de camara?
kun je losgaan en kan je echte emoties laten zien? dan zou je een verhaal kunnen vastleggen. En als je echt een orginele shoot zou willen dan is het voor de hand liggend als je het doet op de raarste plekken met een verhaal die je verteld/laat zien voor de camara. Ook is het belangrijk dat je goed voorbereid; wat wil je? hoe ga jet aanpakken? welke kleding / makeup en haarstijl moet er gebruikt worden? etc…

aantal ideeën:

klim in een hoge mooie boom waar je in kunt staan en in zitten zorg voor mooie makeup en haar en een wit jurkje, houd in de boom een shoot, hij zal een ladder nodig hebben haha.

shoot in de lucht met gebruik van een trampoline.

ook zou je op een ontzettende rare plek een shoot kunnen houden, denk aan een tankstation wc met bijpassende makeup, haar en kleding en je verteld een verhaal, dronken/verkracht etc…

ook een tip: kijk naar videoclips van bekende artiesten denk aan; rihanna beyonce, lady gaga en haal daar je inspiratie uit. In die videoclips zitten vaak originele/gekke/gestoorde/hoe je het noemen wilt, scenes die misschien een inspiratiebron kunnen zijn voor plekken of kledij.

succes!

Zoek eventueel inspiratie uit foto’s van anderen. En bedenk dan in hoeverre jij iets voor elkaar kan krijgen. Heb je een gekke outfit? Maak er gebruik van. Heb je felle make up? Maak er gebruik van.

ohja, en een meisje die ik ken had een keer een shoot gedaan in de bruidsjurk van haar moeder in een bos, ook erg mooi geworden!

je zou een thema shoot kunnen doen. bijvoorbeeld een sprookje nadoen, of een ander thema zoals piraat of zo :stuck_out_tongue:

Je zou als het hard waaait, een fotoshoot kunnen doen.
in een lange wapperende jurk, en los haar.
best wel vet als dat lukt.
Succes.

je kan spelen met schaduwen?

heee dat had ik ook gedaan! :grinning: of gaat dit toevallig over mij?

je kan ook in het water een fotoshoot doen!

haha nee gaat niet over jou, maar toevallig!

leuk topic zeg!

Dankjullie wel allemaal ik heb al super leuke ideeen nu! hopelijk word het wat moois! en meer ideeen zijn nog altijd welkom!!
xxx