Hoiiiiiii,
Een paar dagen geleden heeft mijn allerbeste vriend mij gevraagd om een bh foto te sturen…
Ik zei nee omdat ik dan misschien een slet ben, maar toen vroeg hij dat nog eens dus ik dacht oké dan…ik vertrouw hem en ik denk van ja een bh is toch het zelfde als een bikini? Dus ik maakte een foto, is dit verkeerd? Dringendddd
Dit.
Ja, voor je het weet staat die foto op internet. (als die foto nog niet op internet staat) hopelijk staat je gezicht er niet op En die foto word waarschijnlijk doorgestuurd naar zijn hele vriendengroep.
Ja toen ik bij zijn thuis was vroeg ik als ik even zijn gsm mocht, heb toen alles gecheckt en er zat niks van mij tussen (die foto’s waren gestuurd op snapchat)
OW shit, ik heb nu echt zoveel schrik;( hij had me gevraagd om een relatie te beginnen, maar ik wil er nog even mee wachten…
op snapchat kun je altijd zien wanneer iemand iets gescreenshot heeft!
Duidelijk maken dat je niets anders dan vrienden wilt zijn (als dit het geval is).
Ben ik de enige die vermoed dat dit een troller is
Nee.
Je weet toch dat dit dom is? :’)
Haha nee je bent niet de enige
Ik zou het contact met hem verbreken als ik jou was.
Als hij je in bh wilt zien dan moet die maar naar je toekomen als hij het wilt zien. Niet via een foto. Trouwens zijn er genoeg foto’s op internet van vrouwen in bh dus waarom moet die perse die van jou?
Iemand heeft me verteld dat daar een app of progamma voor is waardoor je het niet meer kunt zien ofzo !
maar waarom zou je het uberhaupt doen
het is je beste vriend, je vraagt toch ook geen foto van hem in ze onderbroek?
Nee bah hij doet het uit zichzelf…
Dat het je ‘‘allerbeste vriend’’ is die dat vraagt vind ik eerder zorgwekkend.
Maar als je de jongen vertrouwd, is er niks aan de hand. Ik heb het ook wel eens gedaan en er is niks gebeurd.
Verbreek gewoon contact met hem, wtf.
haha, dacht ik ook! maar er is dus een app, snapsaver. dan krijg je geen melding als iemand de foto opslaat.
de jongen waar ik m naar gestuurd had liet de foto aan vrienden van mij zien, ze lachen erom en zeggen dat t ze niks uitmaakt, maar ik kan ze niet meer normaal aankijken…
en voordat ik reacties krijg; ik weet zelf ook dat dit karma is.
Dat is geen karma, dat is hartstikke gemeen van hun, meer niet.
duuuuuuus… je wilt geen relatie met hem maar je hebt er geen probleem mee bh foto’s naar hem te sturen? waarom zou je dat zelfs doen als je hem niet ziet zitten?