Foto's.

Heei, dit zijn een paar foto’s van mij. Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben! :slightly_smiling_face:

Ik heb net je foto al beoordeeld in het andere topic! Van deze foto’s vind ik nummer 2 het mooist. Probeer echt te focussen op bijvoorbeeld 1 bloem en misschien kan je wat spelen met het contrast. Dan springt de bloem er echt uit en wordt de foto iets aantrekkelijker (:

Zelf fotografeer ik al wel lang,ik zou ook proberen geen schaduwen in je fotos op je bloemen te creëren want als je dit doet is dit niet altijd even mooi…
Jouw bloemen zijn wel mooi!(vooral nr 2)

Nummer 2 is echt heeeel erg mooi! WAUW

Verder weet ik niet veel van fotografie dus ik heb niet echt tips haha sorry

Bij nummer drie is de bloem linksonderin scherp, terwijl je aandacht naar de bloem rechtsboven het midden wordt getrokken door de compositie. Probeer daar op scherp te stellen, het punt waar je oog naartoe moet worden getrokken.

Fotografeer je ook mensen ?

ik vind foto 7 heel mooi, je ziet de weerspiegeling van het water heel mooi en het is ook gewoon mooi gefotografeerd haha!
alleen zou ik inderdaad zoals de vorige al zeiden, meer letten op het scherpstellen! doe zelf ook aan fotografie dus ik weet dat het lastig is! succes he!!

wauuw 7 is echt mooi !! :slightly_smiling_face: