Foto's vinden om aan kapper te laten zien

Hoihoi

Ik wil binnenkort mijn haar weer laten doneren en ik ben opzoek naar een paar (2 of 3) foto’s die ik aan mijn kapper kan laten zien hoe ik mijn haar daarna geknipt wil hebben.
Nu weet ik eigenlijk heel goed hoe ik mijn haar geknipt wil hebben maar ik kan het niet goed genoeg uitleggen om er goede foto’s bij te vinden dus ik hoop dat 1 van jullie misschien mij gedachten gang in een foto ziet🙈

Ik wil dus zegmaar de voorkant van mijn haar (rond het gezicht) een soort curtain/side bangs en dan de laagjes helemaal doorgaan naar achteren en de rest van m’n haar ook in laagjes… Oftewel ik wil m’n haar dus iets boven schouder lengte (want zo kort wordt het ongeveer) met een soort curtain/side bangs en dan met laagjes dat het steeds wat langer wordt. De eerste laagjes aan de voorkant mogen dus ook best kort zijn

Ik hoop dat het ondanks mijn slechte uitleg een beetje duidelijk is hihihi en jullie misschien wat foto’s voor mij kunnen vinden (foto’s mogen zowel van vrouwen als mannelijke haarstijlen zijn). Het lukt mij zelf niet om foto’s toe te voegen zodat jullie een beetje een idee kunnen krijgen.