Een tijdje geleden heb ik een nieuwe gsm gekocht om ook foto’s mee te trekken. Maar blijkbaar zat er bij die gsm geen kabeltje by om deze met de computer aan te sluiten, dus ik kan geen foto’s zo op die manier op mijn pc zetten. Nu had ik een andere manier gevonden om ze via een email te verzenden en dat gaat wel, het enige nadeel eraan is dat de foto’s zodanig hard verkleind worden. Wanneer ik ze dan bijvoorbeeld via picnik.com wil vergroten worden de foto’s nogal wazig zijn, maar ik wil ze echt wel vergroten anders zijn ze echt zo mini. Weet iemand hier van jullie een programma waarmee ik de foto’s kan vergroten zonder dat ze wazig worden. Phtoshop heb ik al geprobeert, maar hier werden ze ook wazig.
Fotograferen met een grotere resolutie.
wtf, je gsm met internet aansluiten?
Wat dacht je van gewoon je bestanden van je telefoon naar je computer zetten, daar komt geen internet aan tepas?
Wat voor telefoon heb je? Zit er niet gewoon een geheugenkaartje in die je in je computer kan steken?
Hele verhaal lezen.
Dat kan niet, je kan een foto volgens mijn 2x zijn grootte opblazen eer je echt verschil ziet. Groter dan dat opblazen kan gewoon niet…
nou het punt is; als je ze gaat vergroten terwijl ze zo klein zijn dat je dan hele grote pixels krijgt. Zit er in je mobiel geen geheugenkaartje?
En als je ze gaat vergroten; doe het per stapje, ipv van 2 cm naar 5 cm te gaan… Als je stappen te groot zijn worden de pixels ook erger.
ik weet alleen maar hoe je ze verkleint ;p
maar daar heb je niks aan haha
ik denk ook via geheugenkaartje of blijven ze dan klein
vergroten kan sowieso niet zonder kwaliteitsverlies.
Nee, inderdaad, pixels die weg zijn, blijven weg. Je kunt wel vergroten zonder dat het ‘blokkerig’ wordt d.m.v. interpolatie, maar verloren detail krijg je nooit meer terug.
ik zou dan gewoon zo’n kabeltje erbij kopen, zal vast niet heel duur zijn (: