Foto's van Petra15 xD

Heey, de titel zegt het al :grin:
ik heb vorig jaar een camera gekocht (een gewone digitale camera, dus verwacht niet al te veel,gewoon amateur foto’s! :stuck_out_tongue:)
Kritiek & tips zijn welkom! over hoe ik het beter kan doen enz…

Oeps; ze zijn best wel groot…:blush: xD:wink2:

Xx.

Btw; de laaste 2 zijn niet bewerkt
de laaste foto stond de camera op nacht stand :grinning:

Ik zou minder bewerken
+ De onderste is heel vaag, die daarboven overbelicht… Dat soort dingen zijn niet mooi en je kan er heel makkelijk voor zorgen dat ze wel scherp zijn enzo dus daar kan je aan werken

Maar wil je iets serieus doen met fotografie? Want bijvoorbeeld de eerste foto: als je gewoon lol wil hebben met vriendinnen moet je vooral niet te moeilijk doen over mooie foto’s.

De bovenste 2 waren niet zo heel erg serieus…
maar de laaste 2 wel meer…
ik wil miss wel iets met fotografie gaan doen :grinning:

maar bedankt voor de tips!:slight_smile:

Nouja dan zou ik die laatste natuurlijk niet op nachtstand zetten want dan is de sluitertijd zo lang dat hij altijd wel onscherp wordt (als je een levend iets fotografeert xD)

En me honden+ katten enz. bewegn ongelofelijk veel =S xD
maar ik zou later er gewoon serieuse foto’s opzetten:fieuw:

ik zou eigenlijk als ik jou was zo ie zo ook niet flitsen bij een dier… de foto word meestal nou niet echt mooi en t is zielig xd

Whaha IDD, ben ik er gister achter gekomen…:blush: xD

dit is niet echt fotografie te noemen.

Jah sorry klopt, normaal doe ik dat ook nooit…
ze schrokken er van (+ ikzelf :frowning_face: ) xD
But Thanks!

dit is echt niet fotografie te noemen

Ik ben ook maar een amateur… :wink:
En zoals ik al zei komen er meer foto’s maar gewn serieuse…
(die staan op een ander laptop…:grin:)

OKey Ff voor de Duidelijkheid: IK BEN MAAR EEN AMATEUR! xD + Dit Waren Ok niet serieuse foto’s want die foto’s staan op een andere laptop…xD
Maar als jullie het ook beter weten+ Kunnen willen jullie me dan ook please Tips enz geven xD
(en heb maar een gewone digi camera en ik ben pas 2/3 maanden egt serieus bezig :wink: )

MEnsen die dat wel hebben gedaan/ doen Bedankt!;D

wel grappig, (;
maar mischien moet je eens een x wat foto’s van je vriendin maken.
want nu worden het meer vriendinnen foto’s
& als je iets van dichtbij fotografeert zoals die hond niet met flits doen, dan word die overbelicht.
& jemoet niet te erg bewerken, alleen een beetje met contrasten spelen, maar meer niet (;

niet teveel verzadigen en randjes erom heen en ik vind de tekst ook lelijk dus dat zou ik ook weglaten

Dankje xD

Okey, Thnx voor de tips! xD

Tja ik snap niet waarom je hier een topic voor maakt want het is geen fotografie te noemen … maarja ben benieuwd naar de ‘serieuze’ foto’s

for life
niet for live

Jah wil ik nog een x gaan doen! :grin:
ANd IDd was ook niet de bedoeling met flits… (doe ik normaal ook nooit vind ik zielig…:O… ok al zeggn sommige dat dat niet is… want ze vinden dat niet fijn…:O)
Thnx voor de Tips! xD